Part 24.
Christina's P.O.V.
Bilo mi je sve nekako cudno.Gledam u osobu koju jako dugo poznajem,a veceras je nisam mogla prepoznati.Moj odraz u ogledalu otkriva svaku crtu mog lica i vidim da se cudno smejem,glupavo,kao da mi je nocas bio prvi put,a ovako se osecam svaki put kada spavamo.
Da li je to dokaz mojih ,skrivenih osecaja prema njemu?Da,skrivenih,toliko dugo postoji medju nama nesto sto ne umem da nazovem imenom,jer nismo kao ostali,tek pre svega 24h mi smo postali nesto i rano je da izjavimo ljubav jedno drugom.Ali,toliko dugo smo ,da kazem FWB , da mi je sve CUDNO .No,svidja mi se jako,sve ovo i konacno krecemo sa normalnim zivotom,normalnih parova.
Sama znam da ce pocetak biti tezak,no,reagovacu isto kao malopre u razgivoru sa Lukeom.
Umivam se.Osetim vrucinu po licu i imala sam potrebu za tim.Bude me sram kada se setim sta smo on i ja radili pre par minuta.A tako dobro znam da me netreba biti sram,ali ne mogu protiv osecaja.Dok ovako gola i mokra stojim pred ogledalom setim se da ovde nemam drugi ves i umotam se u peskir.
'Zayn?'-promaljam glavu kroz otvor izmedju vrata i okna od kupatila dozivajuci Zayna,ali nije u sobi.Pocinjem se brinuti.Uvek se javlja Btizna Christina,kada mi se ne javi i sta radim ja brinem,da,i pod dejstvom alkohola moji osecaji su na zavidnom nivou.Trazim mobilni telefon po sobi,setim se da mi je kod njega.Ne mogu nikuda,umotana samo u peskir,pocinjem da se smrzavam.Noc je hladna,a hotel ne greje.Uzas.
***
Proslo je nekih dvadesrtak minuta,hodam tamo-ovamo po sobi.U sebi psujem sve redom.Prokleta moja glava kada ne ume da razmislja,mibitel u kolima,cela torba sa odelom dole.
'Pobogu Zayn!'-okrecem se cuvsi otvaranje vrata iza sebe.Bila sam u pravu on je.
'Oprosti,zadrzao sam se,trebalo je Harrya smestiti,uzasno je pijan.'-kaze,spustajuci stvari na krevet.
'Oh'-sve sto uspem da izustim i grabim stvari sa kreveta.U kupaoni se brzo oblacim.
'Oticicu do Harrya,odnecu aspirin.'-kazem mu i brzim korakom odlazim do sobe.Stojim pred vratima,cujem zvukove,pevanja,da pijan je totalno.
'Oooo,Chalcy,volim teee,do neba,i ti ljubavi,moja,tako te volim!!!'-peva,izmisljenu pesmu.
'Harry'-kazem tiho,ali opet dovoljno glasno da me cuju i on i Chalcy,ona lezi nepomicno na krevetu,a on na podu.
'O moja draga sestrica,volim i tebe,ma ljudi sve vas volim,auc!'-udari glavom od sto pokusavajuci da se digne sa poda.
'I mi tebe volimo,a sada dolazi ovamo.'-pomazem mu da se digne i vucem ga u kupatilo.
'Prvo cu da te otreznim,pa cu da te smestim u krevet,u redu?!'-pitam ga.Tezak je kao crna zemlja.
'Muslim da ce ti trebati pomoc?'-cujem Zayniv glas negde iza sebe i izdahnem.
'Hajde onda hvataj ga'-naredim mu.Smestino ga u dugacku kadu.Sa njega svucem pantaline,kosulju i sako.Palim ledeno hladnu vodu i polivam ga.
U kurac,jesi li normalna?!'-voda deluje na njega,a to mi je i bio cilj.
'Vraca se,Harry cuti,ako zelis da te glava ne boli.'-gasim vodu.Pomazemo mu da izadje iz kade i namestam ga ispred wc solje da povraca.
'Ajde,povracaj.'-Zayn mu nared,ali on ne reaguje.
'Harry,zini'-kazem mu tiho,drzeci mu kosu pozadi.Skidam trakicu sa ruke i vezujem mu u mali repic.
Uradi kako sam mu naredila i ja gurnem svoja dva prsta u njegovo grlo,napinje jednom ne izlazi,ponovim postupak,sada malo dublje i mlaz iz njegovih usta prolazi po mojoj ruci i uliva se u solju.Vadim ruku brzo,ne obracajuci paznju na to da je cela ispovracana i nastavim ga drzati za stomak Jako ga stiskam kako bi sve izaslo iz njega i ovo radi,mlaz za mlazom napusta njegiva usta. Preznaja se mnogo i mislim da ovo pomaze.
***
Zayn,moram ostati veceras ovde,nece ti biti problem da preneses Chalcy na kauc?'-pitam ga,peruci ruke.
'U redu.'-krene da izadje van.
'Stani.'-okrene se ka meni.Zavrsim sa pranjem i pridjem mu.
'Ne ljutis se na mene?'-lagano odmahne glavom i ja ga poljubim.
'Najbolji si!'-potapsam ga rukom po prsima.Uradi kako sam mu rekla i izadje iz sobe.
***
'To je odlican klub,veruj mi.Live muzika,svidece ti se,znam sta volis.'-Razmisljam dal da pristanem ili ne,Harryevo moljakanje vec je preslo u dosadu i zaista mogla bih poci sa njim u taj klub .
'Okej.Pristajem.'-kazem kratko,zlezuci ramenima,zaista mi je sve jedno bi li isla ili ne,ali kada imam priliku zasto je ne bih iskoristila.
Obukla sam najobicnije farmerke crnu Nirvana majicu i starke.
'Ja sam spremna.'-ulazim u Harryevu sobu shvatajuci da je i on.Samo potvrdno klimne glavom i krenemo.Put do tog ,hajmo nazovi kluba,jer Harry obicno izlazi na tako neka mesta koja mozemo slobo nazvati rupama i znam kako ce izgledati,prodje u tisini,nemamo nikakvih specijalnih tema za razgovor i to mi izrazito odgovara,stavise odlicno je.Okrece kljuc u bravi i time ugasi auto.
'Muzika je dobra,Harry!'-osmehnem se ka njemu cuvsi glasnu muziku koja dolazi iz kuce.
'I told ya!'-uzvrati sarmantan osmeh.
***
Masa ljudi na ovako malom mestu cini da se osecam stisnuto,u smislu da nema kuda da se prodje.Zagusljivo je,dim cigareta i miris alkohola ulazi mi u nosnice i skaklja me.
Harry hoda ispred mene oslobadjajuci mi put prolaska.Zahvaljujem mu u sebi jer mislim da bi retko ko primetio moju sitnu gradju i time ne bih uspela nista.Za sankom nema nikoga,sto mi je u redu.
'Sta pijes?!'-Harry ljubazno upita.Pitam se kako to da je moj buraz nocas toliko ljubazan.
'Borovnicu.'-blago se nasmesim ka njemu.Pri izgovoru da zelim sok od borovnice,njegov pogled postane onaj cuveni 'WTF' pogled.
'Ozbiljno te pitam?'-misli da ga zezam jer,nekolicina,tacnije svi,piju alkohol,drogiraju se,puse cigarete.Lagano klimnem glavom i on valjda naruci.Pogled mi odluta ka bini,kada se preko zvucnika prenese zvuk nekoga decka koji najavljuje neki boy band,rok muzike.Oni izlaze na binu,deluju skroz okej i mislim da ce veceras biti zabavno,ali kada poslednji clan banda stane na stage,moja tvrdnja o zabavnoj veceri je potvrdjena.Crna kosa,cudno,a opet savrseno osisana,Misfic majica,crne prorezane farmerke.Kao,kao da sam videla negde te braon oci,bradu,uzasno mi je poznat.Ne mogu se setiti,gorim od zelje da znam.
Slucajnost ili ne,nasi pogledi se susretnu i on mi uputi osmeh.Zbunim se totalno i skrenem pogled,nesto mi ovde nije jasno.A Harry,tu je do mene i kao da zna ocemu se ovde radi.No,na meni je da saznam....
Jakoooo,jakooo dugo bremena nije bilo nastavka i zao mi je,jednostavno,bila sam ocajna jer nisam znala sta da pisem,a pored svega bila sam jako zauzeta,no vazno da je nastavak tu.Enjoy!! ❤