Sex

177 8 5
                                    

akon 10 dana\

'Zayn,sacekaj,vids li koliko ima...'prekidam njen dosadan govor o ucenju,laganim poljubcem.Trenutno me ne zanimaju,ni bubrezi,niti nista.Zanima me samo ona.Tako je topla,mekana i mirisna.Zelim je sada jebati na ovom krevetu kako niko nikada nije pomislio da moze.Moje ruke su cvrsto prilepljene uz nju,ne dozvoljavam joj da se otrgne od mene iako zeli.'Kasnije.'prekidam je ljubiti govoreci kako ucenje moze da saceka.Ona popusti,koza joj se najezi od mog daha i zadovoljan posezem za rubom njene majice.Svlaci je sa sebe,brzo govori meni da to uradim sebi i poslusam.Oboje smo goli,sedi na meni,trlja se od moje medjunozje,sto uzrokuje moju erekciju jos vise.Na sebi osecam kako je vlazna i sada ja zelim uraditi nesto za nju.Prebacujem je u polozaj gde sam ja na njoj,ljubim je duz stomaka pa sve do njenog medjunozja.Tu ostajem i nastavljam je zadovoljavati.Njen intimni deo,nesto samo njeno i tako vlazno,oseca toplinu mog krutog jezika.Svaki put kada njime predjem preko njenog klotorisa ona zajeca,cvrsto drzeci moju kosu medju svojim prstima.Ne dobustam joj da svrsi,sto zelim da uradi kada budem u njoj,celi.Moja duzina ulazi u njen vlazni i sluzni otvor.Lagano klizi i pocnem pumpati,malo brzim tempom.Oslanjam se rukama iznad nje,bicepsi mi dolaze do izrazaja i povremeno ih stisne svojim tananim rucicama.Primetio sam da joj je misionarska poza i bilo koja druga,gde se mozemo gledati,najdraza.Njene usne se otvaraju,tiho uzdise i uziva.Priblizavam glavu njenoj,zestoko nabijajuci,osecajuci neverovatan uzitak tamo dole,ali i kroz celo telo.Disem joj na obraz,blago ispustajuci zvukove zadovoljstva.Telo pocinje da joj se trza,na vrhuncu je i to me ne veseli,jer ja nisam.'Medena,jos malo,idemo skupa.'kao da ce to nesto pomoci,ali ipak me poslusa.Ubrzo osetim vrhunac kako nadolazi.'Zayn,svrsicu!'jako nabijam u nju,sve me boli,ali isplatilo se kada se moja tecnost raspe u nju.Svu tezinu oslobodim sa tuku i prevagnem se na drugu polovicu.Oboma,paznju nam odvuce kucanje na vrata.Pomislim da nas neko ponovo nije prisluskivao.'Ko je sad?'glasno pitam.'Ja sam!'glas kojji cujem ne ostavi me ravnodusnog.

(Odlucila sam malo vas zezati i ne napisati sve!Nastavak bi trebalo doci uskoro.Hvala vam na podrsci i citanju!Ostavite vote,comm i uzivajte u ovom malom erotskom nastavku)

Wolf BloodWhere stories live. Discover now