Ljutnja?Kod mene ne postoji.Jednostavno je nema.Biti ljut na tu devojku cinilo mi se kao nemoguca misija.Ne zasluzuje da se ljutim,ne zasluzuje da bude povredjena,a znam da hoce,u buducnosti koju ne volim.
Umesto da razgovaram sa njom,bilo o cemu,ja nemo lezim na ovom udobnom krevetu.Misli su mi prazne,zelim razgovor sa njom,ali nista mi ne pada na pamet.
'Zelis li sa mnom ici na bazen.'kao grom iz vedra neba,njeno pitanje mi zapara usi.Zamolim je da ponovi sta je rekla u nadi da nisam dobro cuo,ali ponivila je isto.'Pozivas me na dejt?upitam tu ludu curu kojoj je uvece u 11:54pm do bazena i kupanja.'Da,ako nemas nista protiv.'nasmejem se i odlucim da prihvatim.Gradski bazen radi celu noc tako da nije bitno kada odemo.Njena ideja mi je na prvu zvucala ludo,ali kada sam bio uveren da je ozbiljna shvatio sam da nije losa ideja.Oboje cemo se opistiti,uzivati jedno u drugome i razgovarati.Zelim razgivor sa njom.Jebeno sam glup i nije trebalo ispasti sve ovako nocas.Znam da se moja Medena oseca lose, jer bih i ja.'Naravno,spremaj se.'Podizem se sa kreveta,dolazim do vrata spreman da napustim sobu,ali zaustavim se.'Cekam te dole.'i izadjem.-Zbog nje sam ostavio sve,porodicu i drugove,prekrsio ponos i predrasude i sada sam samo njen,a ona moja.Mi smo jedno srce u dva tela.Kucamo istim tempom, istom snagom ispunjeni ljubavlju.-Zayn Malik
Christina's P.O.V.
Stvari nisu uvek onakve kakvim zelimo da one budu,trud je potreban za te male stvari,male cinjenice od kojih nam se koza jezi,srce lupa brzo.Ja se nisam trudila,nisam bila ona koja je zelela da ga osvoji,a bila je zaljubljema do usiju.Ovoga puta sreca je bila na mojoj strani,dobila sam ljubav koju nekome mogu da dam,a taj neko mi je dopunjuje svojom i tako iznova.
Poslednju stvar stavljam u torbu i zajedno sa Zeusom(ako ste zaboravili Zaynov pas)napustam sobu i spustam se niz stepenice.'Spremna sam.'kazem Zaynu koji je okuporan svojom cigaretom da me nije cuo.Odlucim se da ga promatram,pitate se sta vidim?Vidim jednu ljudsku figuru,mracne ,izmucene duse kojoj treba paznja,kojoj treba lek od sveta,od sveta magije i vukova.Treba mu sloboda,negde u dubini jasenove sume,van grada i ljudi.Izolacija je jedino resenje koje bi ga malo podiglo i ojacalo.Odlazak na bazen,cinilo mi se kao dobra ideja za opustanje.Voznja je protekla u tisini koju je razbijala blaga muzika koja je dolazila sa radija.Vecinu puta provela sam u promatranju njega u razmisljanju kako bih mu pomogla da se oseca slobodno i lepo.Moram mu dokazati da ga volim,da me ima,mora mi se poveriti i reci mi sta ga muci.Moram mu reci da ga volim.Te dve reci su melem za svacije usi,lek za svaku boljku i podsticaj ubrzanja ritma kod svacijeg srca.'Evo nas!'malo veselije kaze,okrene kljuc u bravi i oboje izadjemo.Hodamo jedno do drugog.Nismo blizu,odlucim se da ja budem ta koja ce nas spojiti i tako uradim.Zagrlim ga oko struka i naslonim glavu na njegovo rame.'Bice nam lepo.'kazem.'Vodicemo ljubav u bazenu.'i to kazem. On proguta knedlu,blago se promeskolji i nasmeje se isto kao i ja.Dolazimo do saltera.Stariji covek koji bi trebali da docekuje posetioce srdacnim pozdravom,docekuje sa balom na ustima i hrkanjem.Smejemo se ovom ludom starcu.Zayn cukne u prozorcic i on se trgne.'Dobro vece.'Zayn komunicira sa prestrasenim dekicom.'Da,da,zelite uci?''Da,ako nije problem.'Zayn mu odgovori.'Ne,ne,to bi bilo 5€.'Zayn mu plati.'Izgleda da ste jedini na bazenu.'Covek nam da informaciju na sta mu se zahvalimo i udjemo na bazen.Ugasena svetla,prigusene lampice kao jedini izvor svetlosti stvaraju ugodnu atmosferu i tenzija medju nama nestaje.Svucem sa sebe sorts i majicu i ostanem samo u crnom kupacem i pridjem vodi.'Hajde.'kazem mu i uskocim.Voda prska svuda okolo,iznenadjujuce je topla i prijatna.Ubrzo pridruzi mi se Zayn.Odmah dodjem do njega i obavijem svoje ruke oko njegovog vrata.Poljubim ga.Potom jos jednom i ostanem tu formirajuci ljubavni ugriz na njegovom vratu.On prostenje.'Rekla si da zelis da te jebem?'recnik mu je prljav sto dodatno utice na moje hormone.'Nisam,rekla sam da vodimo ljubav.'kazem.On me jace ztisne rukama oko struka sto mi daje do znanja da mu vodjenje ljubavi,nesto znaci.'Onda vodimo ljubav.'kaze.U cosku bazena smo,sami i nikoga nema sem onog dekice sa pulta.Osecam Zaynovu erekciju na svojoj nozi i ptitisnem je.On zadrhti na moje usne jos uvek ne ljubivsi ih.Spustam ruku dole,preko sortsa za plazu stiskam njegovu duzinu koja postaje sve tvrdja i tvrdja.Potom zavlacim ruku unutra i pocinjem da ga zadovoljavam,polako.Voda se mesa sa mojim pokretima.'Ubrzaj.'progovori mi u usne i ja tako uradim.'Svrsicu.'potom osetim topli tecnost pod svojim prstima i zadovoljna svojim poslom ostavim kratki poljubac na njegove usne i snazno ga zagrlim sa ledja.Ispod moje brade na kraju njegovog vrata nalazi se tetovaza price.'Pticica?'pitam.On odgovori jasnim glasom.'Sloboda.'i sve shvatim.
Lepe moje,evo ga novi nastavak.Iskreno se nadam da ce vam se dopasti.Zelim da se zahvalim divnoj Valentini M.na komentarima i hvala ti od srca!! ❤