"Do you have..."

250 14 11
                                    

Part 20

U glavi mi je opsti rat.Jedna strana mog uma voli cinjenicu sto smo spavali,a druga je onaj deo mene i mog karaktera koga ne volim uvek.Tim delom sebe mislim da sam lose postupila i da sam iskoristena roba,ali da jesam on me bi bio tu zar ne?

'Idi se aredi zelim te odvesti negde'-Zayn kaze i prekine me iz mojih misli.

Lagano klimnem glavom i podignem se sa kreveta obmtavajuci taku plahtu oko sebe.

Zatvaram vrata kupaonice za sobom i u tus kabini stelujem vodu.

Voda se sliva iz cesme,prstom proveravam toplinu i kada sam uverena da je voda idealna ulazim i za sobom do kraja zatvaram providna vrata kabine.

Topla voda hidrira moju kozu i osecam kako mi se svaka pora otvara,godi mi tus i sa sebe spiram svu negativnu energiju i 'napajam'se pozitivnom.

**

Preko nogu navlacim svoje crne, poderane farmerke,majicu boje trule visnje i crnu koznu jaknu.

Stojim ispred ogledala i rukom namestam svoju dugu, ravnu kosu i kada sam skroz uverena da izgledam normalno napustam sobu i silazim u dnevni kod ostalih.Dole me po obicaju ceka nered koji Harry napravi.Jedina stvar oko cega smo se uvek svadjali bio je nered,bilo moj koji njemu smeta ili njegov koji meni bode oci.

Osetim lagano vibriranje svog mobitela i vadim ga iz dzepa farmerki.Obavestio me da je stigla poruka i ja je otvaram.Citaju ci kratko ispisano"Ispred sam!Zayn,xoxo"bezi mi osmeh na lice i ja brzo navlacim svoje crne marte na noge i izlazim iz kuce.

Zayn stoji naslonjen na moj auto i ja mu se nasmesim.(izgleda kao na slici gore,msm na Zayna :*)

'Spremna sam.'-kazem mu,gledajuci ga u neverici kako bozanstveno izgleda.

Ja krecem ka autu i kada primetim da on nema nameru da se pomakne,zaustavljam se.

'Zasto stojis tu?'-pitam ga sa osmehom na licu.

'Idemo onim'-prstom mi pokazuje na crni chopper.

Sirim oci iznenadjeno i ne znam kako zna,ali to je definitivno moj omiljeni motor.

'Kako si znao'-pitam ga vec spremna da ga zagrlim.

Ali ne cinim to.

'Ja znam sve...a sada hajmo'-penje se i stavlja kacigu,jednu dodaje meni i krecemo.

**

'Zayn!'-dozivam ga i vicem jedva cuvsi sebe od buke motora.

'A?!'

'Kuda idemo,ovuda je mrak?'

'Ne verujes mi'-pita

'Verujem,nego..'-u tom trenutku se zaustavi u nekom mracnom delu i sidjemo.

'Nego?'-smesi mi se.Nekako cudno.

'Ma nista,kuda sad?'-okrecem se oko sebe.

'Ovuda'-uhvati me za ruku i pobede nekuda.

Naredi mi da se preobrazimo u vukove i tako uradim.

Velikom brzinom jurimo kroz gustu sumu.

U blizini vidim svetlo koje se prostire kroz zgusnuto slisce i lagano se zaustavljamo .

On se prvi probija kroz lisce.

Red je na mene i zanemim kada vidim prizor ispred sebe.

Malo jezerce uz stenu i vodopad kojo se sliva ,stvara lagan zvuk zuborenja vode,milion svitaca stvara ugodnu atmosveru i osvetljava nam prostor.

Wolf BloodWhere stories live. Discover now