U meni se budi osecaj,osecaj straha. Straha prema njemu,u poslednja 2 dana je mracan i tajnovit,nadasve jako cudan.
Sve one stvari, onaj poljubac,topli zagrljaj i sve vezano za nas i te jako male stvari koje meni znace, postala su pogreska. Jako je cudno to sto mi se to svidjalo i dalje mi se svidja ali....neizrecivo je taj strah preovladava i bojim se upustiti se u nesto iz cega nema izlaza.
Gde je sada ona buntovna devojka od mene,gde? Gde je ona neustrasiva cura kojoj momci nisu prilazili cesto.
Ne zelim napraviti istu gresku ponovo,ne zelim biti povredjena.
Svakodnevne mastarije i prljave misli koje mi se motaju po glavi samo on moze da ih pokrene niko drugi.
Zamisljati golog Zayna pod tusem je nesto najlepse.
Dok on obavlja svoju higijenu ja sedim u njegovoj kuhinji kuckam po telefonu.
U pozadini cujem zvizdanje i shvatam da Zaynu bas prija topla voda.
Ustajem sa stolice i noge kao da mi same idu do vrata wc-a. Posle kraceg premisljanja da li da udjem ili ne,radim jos jednu pogresku u nizu i ako ne bih trebala.
Hvatam za kvaku i lagano otvaram vrata.
On od vode necuje laganu skripu i ja kao da me sunce ogreje i vidim Zaynova gola ledja.
Moj pogled pada sve nize i nize i doslovno ga gutam pogledom i moje misli opet rade.
Skidam sa sebe uske farmerice i majicu na kratki rukav,gacice se sklizu niz moje noge i najezim se,brus bacam na pod i krecem ka njemu.
I dalje je okrenut ledjima. Jednom zakoracim i jos jednom i kod njega sam.
Drhtavom rukom dotacijem njegovu tetovazu na kraju vrata i on se okrece.
Njegov izraz lica nije ni malo zacudjen i to mene zacudi,kao da je znao da cu doci.
Prima me za kukove i koca mi se jezi,vec sam odavno mokra.
'Christina'-sapne mi na uvo.
Ali kada opet cujem da mi glasnije kaze prepadnem se.
Pocnem da trepcem kao curka. Gledam na sebe vidim da sam u odeci,gledam oko sebe i vidim da sam u Zaynovoj kuhinji.
Okrecem se iza sebe i vidim opet smrknutog Zayna kako stoji povise moje glave i doziva me.
'Hm'-jedino sto sam uspela da izustim.
Osecam sram jer sam tako razmisljala o njemu i sada je preda mnom.
Kosom pokusavam sakriti rumenilo sa obraza,ali nisam sigurna kako mi to ide.
Seda nasuprot mene i ispija svoju vec malku kafu koju sam mu malo pre skuvala.
Duze vreme je tisina vladala kuhinjom,odlucujem se da ja uradim taj prvi korak i razbijem je.
'Zayn?'-dozovem ga.
On lagano podigne glavu gledajuci me bledo.
Okay,sa njime se nesto bas cudno desava!
'Zayn,zasto si takav?'-pitam ga najnormalnije.
'Kakav?!-ljuto upita.
Opet sam se prepala.
'Zayn,nemoras vikati,cujem te,zasto si takav,uvek ljut i nekako...'-prekida me.
'Nisam ljut!-dere se.
'A zasto onda stalno vices na mene,hladan si i ughh!'-iznerviram se.
'Slusaj vec mi je dosta svega,kako nisi do sada shvatila da sam obicna propalica i probisvet zivim u ovoj rupi od kuce,a ti stalno dolazis,vracas se,zasto to neprestano radis,ja sam niko,obican vuk lutalica?to sam oduvek bio... idi od mene ja nisam dobar za tebe,zasluzujes bolje.'-kaze.
Ostajem zatecena ovim sto kaze.
Ali istina ziveo je u maloj kucici u losim uslovima ali uvek je bilo uredno i nikada nisam primetila da je losa. Ali ne razumem ga niti rec dalje.
'Zayn,ne pricaj gluposti,reci mi sta te muci?'-kazem.
'Ne pricam gluposti ,sve je istina i ne tice te se moj zivot!-vice.
Osecam peckanje u ocima i brze bolje se podizem sa stolice.
'Kada budes hteo normalno da pricamo znas gde me mozes naci,i da jako si me povredio!'-poslednje sto sam rekla.
Uzimam svoju kapu sa stola i okrecem mu ledja i krecem.
Iza cujem da me doziva i govori kako nije tako mislio ali ja zatvaram vrata ne okrenuvsi se.
Eto ga novi nastavak. SRY na greske i nadam se da ce vamvse svideti,pritisnite vote i comm :)