'Stiven?'-cuvsi sam spomen njegovog imena,kao da mi se sve zamrznulo pred ocima.Znam da ovaj iznenadni poziv ne znaci nista dobro i iskren da budem strah me.
Ne zbog sebe vec zbog nje.
'Tata,da li je sve uredu?'-cujem Harryev podjednako uplaseni glas i zeljno iscekujem da cujem sta se desilo.
'Tata,ne mozes to da uradis!'-tiho vice na njega i zbunjen sam.Harry gleda u mene sa dozom tuge u ocima i tek sada sam jos vise zbunjen!
'Tata,vole se,nemozes to!'-zabrinut je.Cekaj,nesto je u vezi mene i nje.Ne,necemo se razdvojiti nema sanse.Ne dam!
'Tu je pored mene.'-glas mu je sada vidno smireniji i pruza mi svoj !phone.
Nesigurno i jedva cujno kazem 'Halo' .Grlo mi je suvo,usta lepljiva i nemogu normalno govoriti.
'Malik?Krsis pravila.'-grubi glas sa druge strane slusalice odzvanja mojom usnom skoljkom.Zbunjen sam.Kakva pravila?
'Ne razumem?'-zaista je tako.Kada sam davao zakletvu nikakvo ptavilo u vezi nase veze nije bilo.
'Zayn,je li srecna?'-iznenadno upita i svakim njegovim pitanjem moje stanje postane mnogo gore.
'Za sada jeste.'-ne sigurno i sramezljivo odgovorim i stojim iza toga.Srecna je,znam to.
'Za sada?A sta je za ubuduce Malik,ne mozes drzati datu rec?'-grubo pita.
Ne razumem.Volim njegovu cerku,zbog nje pogazio sam svoj obraz i ponos i ne kajem se.Volim je vise od svog zivota.
'Mogu,itekako mogu,volim vasu kcer.'-kazem odlucno.
'Bitan si joj....mada pazi i najbitniji kad tad odu u zaborav.To zavisi od tebe Zayn.Pazi je.'
'Dacu sve od sebe.'-kazem i poklopim.Ali,nisam siguran zasto mi je sve ono rekao.Mozda ipak neka nevolja postoji,a on je zna.
***
Christina's P.O.V.
'Momci,vi ste u redu?'-deluju mi obojica zbunjeno i cutljivo.Malo su razgovarali sa nama.U autu vlada samo moj i Chalcyn smeh i nista vise.Brinem se za njih.Cudno se ponasaju i imam utisak da nesto nije u redu.
'Harry,Zayn?Vama se obracam!Halo!'-ponovim i tek tada dobijem njihovu pozornost.Sta je sa njima.Nespretno,blago drhtavom rukom ,Zayn poseze za volume tipkom na radiju i pojacava pesmu.
'Da,sve je okej!'-veselo odgovori.Neverovatna promena raspolozenja,navede me na smeh od cudjenja.
'Okej'-uzvratim istim tonom.
'Okay guys,so...nas dve idemo u kuhinju,a vi...radite sta vec inace radite kad nema nas.'-Chalcy se saljivo obrati svima nama i da nam instrukcije na sam ulazak u kucu.Opasna je.Svi se iskreno nasmejemo na ono zadnje i odlicno znamo na sta je mislila.
'Uzasno si perverzna!'-Zayn se pobuni.
'Zasto me ne cudi?'-namignem prema Harryu,koji mi se plazi.
'Dobro,Chris,ajde.'-vuce me za ruku prema kuhinji.Ugh,mrzim da kuvam.
'Chals,sama znas sta se desilo prosli put kada sam kuvala?'-nesigurno je pitam,rukom hvatajuci teflonski tiganj.
'Da,zapalila si isti takav.'-smeje mi se i prstom pokazuje na predmet u mojoj desnoj ruci.
'Ali,ne brini,samo ces mi biti asistent.'-potapsa me po ramenu.
'Devojke,mozemo li dobiti pivo?!'-vika iz dnevnog nas obavestava da zele nasu pozornost.
'Sta?'-upitam promaljajuci glavu u dnevni.
'Pivo.'-Harry kaze,ne skrecu ci pogled sa ekrana TV-a.Da FiFa je uvek bila vaznija od bilo koga.
'Odmah dodje.'-kazem i vratim se natrag u kihinju.
***
'Nemam pojma sta jedem,ali je odlicno.'-Zayn pohvali Chalcynu kuhinju.
'Da,zaista je dobro,sta je to?'-Harry znatizeljno upita,stavljajici zalogaj u usta.
'Pohovani zablji bataci u konjskom loju.'-kaze ozbiljno,a ja sam na rubu smeha,ali pokisavam biti jednako ozbiljna.Kasalj obojice navede nas da se smejemo.'Fuj,pa ti si luda,kako si to mogla'-Zayn se gusi,u vodi koju pije.
'Samo se salim,pohovana piletina je,zapravo.'
DING!
Zvono na vratima nas prekine i ja se podignem.'Ja cu,nastavite vi.'-kazem vec odlazeci od stola.Otvaram velika bela ulazna vrata i zanemim.Prelepo lice,plavuse koja stoji preda mnom ostavi me u soku.Nemam pojma ko je devojka,ali mislim da je dosla po Harrya.O-o,nece biti dobro.
'Zdravo.'-obratim joj se.
'Hej.'
'Trazis nekoga?'-ljubazno upitam vidno zbunjenu devojku sa druge strane vrata.
'Trazim Zayna,cula sam da ovde zivi?'
Zayna?!Mog Zayna!!?
'Okej,zelis da udjes?'-ponudim joj na sta ona klimne glavom i prodje pokraj mene.Ovde ce biti zanimljivo,saznajemo dalje.
'Zayn,ova devojka te trazi.'-obratim mu se najnormalnijim tonom,na sta on refleksno podigne glavu.Njegovo lice,malo je reci izgleda sokirano.
'Elizabeth?!'-kaze upitno ustajuci sa stolice.
Ova devojka klimne glavom i ja se odmaknem.
'Sta kog djavola ti radis tu?'-isfrustrirano kaze pokazujici prstom na pod.
'Resila sam da ti se vratim.'-kaze prilazeci mu.
U redu,bice problema.
Nastavak je tu,ostavite vote i comm ❤