Car

99 9 3
                                    

Shvatila sam sve.Sada mi vise odaje paznje njegova tetovaza i tolika zelja za slobodom.Trbam je i ja,zajedno sa njim.Njegova zelja,toliko je jaka,da je pretvorena u mastilo pod njegovom kozom i tu ce biti zauvek.Mozda bih trebala da ga osudjujem zbog bezbroj tetovaza,drskog ponasanja,droge,alkohola i cigareta,ali to ne radim.Volim decka crne kose,brade stare nekoliko dana,decka u martinkama i crnoj odeci.Volim Zayna,sve stvari koje bi drugi osudjivali,koje bi druge devojke,devojke poput mene smatrale losim i ruznim,ja ih smatram svojim. Onakav je kakav jeste,kako se on cini udobno i lepo ,bez savrsenosti i malo vrlina,sa mnogo mana bad boy-a .Zamisljam kako bi mi zivot bio dosadan i prazan da se on nije pojavio,otkrio mi tajnu,naveo da se moja oznaka Wolfa (tetovaza na kaziprstu)pojavi i pocne da me boli jako.Bio bi dosadan da imam obicnog momka,bez tetovaza i martinki koje lupaju o parket i beton.Ovaj decko koji se nalazi u mom zagrljaju,nekada je bio veseo,pre 5 meseci njegovim licem igrao je osmeh svakoga dana,a sada kao da ga nesto muci i izjeda,okoreva dusu i um.'Nesto ti skriva' moja podsvest javi se i kao da mi unese onaj crv sumnje koji je do sada spavao i nije ga bilo.Da li mi on nesto taji?Da li da ga pitam ili sacekam da vreme pokaze?Ne znam,ali pocinjem da brinem.
Elizabeth?!
Da li je ona krivac ovome?Sta ako je ponovo dolazila,unela nemir ponovo nasoj vezi.Sta ako Zayn zeli da se vrati devojci koju je ludacki voleo,a ja sam mu pomogla da se osecaji vrate,sta ako sam ostavljena?
'Zayn?'naglo se okrenem ka njemu.'Mislila si me ostaviti ovakvog sada?'on kroz salu na doda ali kada bi znao sta cu ga sledece pitati,ne bi ni pokusao da se sali.'Da li...da li se vidjas sa Elizabeth?'mucam.Zelim znati to od njega,zelim biti sigurna u ono sto nas dvoje gradimo i ne zelim da se to porusi,nasi temenji su tek sagradjeni.
'Molim?'izraz lica mu je nedefinisan.U ocima mogu videti dozu razocaranosti u mene,ali morala sam biti sigurna.'Da li se vdjas sa njom?'glas mi je smiren.Gledam ga direktno u oci videci kako se one sijaju od besa i radoznalosti.'Zasto me to,kog djavola,pitas?'miran je za sada.Steze moj zglob ruke,jako ga steze,a mene ne boli.Trudim se ostati hrabra i jaka pred njim.Hocu biti nezna i mirna,samo zelim razgovarati.'Samo mi odgovori,zelim znati.'dotaknem dlanom njegovo vlazno lice,pokusavam mu reci da je sve uredu,ali on je makne.Ovo me boli,kroz srce prolazi,metak,kao munja.'Hej,samo mi odgovori,sve je u redu.'borim se protiv osecaja,protiv njegove ljutnje.'Zar ti...sumnjas u mene?'pita.Ja ne znam sta odgivoriti.Ja zaista ne sumnjam i nikada nisam,ali on se ponasa rasejano i tuzno.'Ne,samo me brine tvoje raspolozenje,imam osecaj da mi tajis nesto?Nije tako,zar ne?'upitam.On me gleda svojim,sada skoro zutim ocima,zila na vratu stoji ,a stisak oko moje ruke se povecava.On je van kontrole,ubio bi me da nisam zensko.Upravo sam pogodila tamo gde je najranjiviji. Poverenje.'Ne izlazim sa njom.'kaze kroz zube.'Nikada mi je vise neces spominjati!'kaze glasno unoseci mi se u facu.Ne osecam strah.Hrabra sam pred njim i ponosim se sobom.'Zayn...volim te.'kazem i osmehnem se.Blizu je mog lica,duboko dise.Kada izgovorim ove dve reci izraz lica mu se promeni.Stisak oko ruke splasne.'Kako...'zbunjen je jer bih i ja bila.'Izvini,ali samo sam zelela znati,oprosti,necemo vise o tome.'kazem i poljubim ga lagano u obraz.'Ti si cudna.'i dalje zbunjeno gleda u mene.'Hej!Nisam cudna.'odbranim se.
'Nego?'pita,priblizavajuci se mom licu.'Radoznala'odgovorim,nosevi nam se dodiruju.'Tvoja radoznalost ce nas ubiti jednog dana.'opet osetim njegovu erekciju na svojoj butini.'Izvini.'kazem i stisnem ga kolenom dole.On prostenje,ostavljajuci topao dah na mom obrazu.'Nemas pojma sta mi radis.'kaze.'Reci mi,zelim znati.'odgovorim nevinim glasom.Gledajuci u njegovo lice,u usne koje se otvaraju na nemoguce sexy nacin.Koliko me cini vlaznom,koliko me izludjuje i tera na zelju za njim.'Izludjujes me,ostavljas me van kontrole...teras na najprljavije misli.Sta bih ti sve radio.'Govori.'Zelim te.'nadoda.

'Idemo u auto.'kaze.
Dok smo izlazili,mogla sam primetiti njegovu duzinu kako se ocrtava ispod sortsa.Zelim sa njim raditi toliko stvari,ali sam uzasno neiskusna.Na neki nacin zelim ga okusiti.Zayn spusti zadje sediste auta,i napravi nam dovoljno prostora,da mozemo raditi toliko toga.Namestim se prva i on dodje preko mene.Zadnje sediste crnog RR je veliko kao bracni krevet i imamo stvarno dosta mesta.Dok mi ljubi vrat,svojim rukama prelazi po mojim butinama,podizuci mi noge.Tesko dise u moju kosu,stenje dok rukama prelazim preko njegovih golih ledja,terajuci da mu se koza jezi.Moje srce kuca brze nego ikada,vlazna sam i uzasno ga zelim,zelim uraditi za njega nesto sto nikada nisam.Nikada sa Cameronom(bivsi decko)nisam radila ovoliko prljave stvari,sto mi je drago,volim sto sam uzasno neiskusna za neke stvari,jer zelim da me nauci o svemu.'Zayn.'dozovem ga,a on se zaustavi gledajuci me u oci.Njegove su tamne,sjajne i prelepe u polu mraku.Posmatram njegove crte lica,jer...pa to mi je postala navika.'Samo reci,Medena.'kako?Zelim ali me je stid.Osecam kako mi obrazi crvene,on primeti i nasmesi se.'Dovoljno te poznajem da znam da mislis o necemu prljavom.'u pravu je.Zaista me poznaje.'Ja...ja samo zelim uraditi nesto za tebe.'kazem.'Sta zelis?'nasmeje se.Imam utisak da zna o cemu govorim,ali me ipak tera da kazem na glas.'Pa da,znas?'nervoza je obuzela moje telo,puls mi je brzi nego ranije.'Ne znam,moras mi reci.'izaziva me.
'Zelim da te zadovoljim,onako ,znas?'kazem posramljeno.Ne gledam u njegove oci.'Hoces da mi pusis?'tek kada kaze to na glas,shvatim koliko glupo i vulgarno zvuci,ali tako je.Klimnem.'Ne moras,zaista nema potrebe,ja sam uredu.'kaze,mazeci mi obraz.
'Ali zelim,dosta toga me nisi naucio,sem kako da ga primim u ruku,hocu da se osecas lepo.'kazem.
'Aham,znao sam da si zlocesta,ali ovoliko....pih!'smesi se.Njegova recenica natera i mene na smeh i on se podigne sa mene.
Nakon sto sam mu svukla boxerice i uzela njegov ponos u ruku,poceo je da govori.'Sada ga jednostavno stavi u usta,usnama to moras raditi,nikako zubima.'Klimnem.
Uradim kako je rekao.Ukus je na pocetku slan,ali kasnije ne.'Sada pocni da pomeras i koristi jezik i tvoje spretne prstice.' i pocnem.Instingt mi kaze da treba da sisam ,jezikom dodirujem njegov vrh a rukom idem gore dole.On pocne da stenje snazno.'Upravo tako...medena ubices me.'....




(Eto ga novi nastavak,sa perverzijom zavrsavam ovde i necu je nastaviti,imam u planu nesto drugo za dalje nastavke,uzivajte u ovom,malo cudnom delu.Hvala sto citatate! ❤)

Wolf BloodWhere stories live. Discover now