Intro for WOLF BLOOD 2

84 8 1
                                    

Tri nedelje napornog treninga,usavrsavanja mojih moci isplatilo se u svakom pogledu.Secanja na moje korene,na moje voljene i zamak su se vratila,ali jedna stvar me kopkala...sta je sa mojim dedom? Saznanje da moj deda,vec decenijama prenosi moc na nasu porodicu me usrecuje ,da je preneo na mog oca iako mu nije bio rodjeni sin.

-Daidō Leen,japanski predvodnik najveceg copora vukova Rune,vec 73 godine obucava i siri znanja vulfovske tajne koju mogu dobiti samo odabrani.

Kroz pricu svoga oca,jos davno kada sam bila mala,saznala sam da je moj otac bio dete bez porodice,ali Daidō ga je pronasao i usvojio,moj otac bio je jedini Britanac koji je mogao imati tu moc,bio je odabaran,rodjen sa instingtom ,novog naslednika.Nazvan je Wolfmarine.

Tokyo,Japan 12.12.2014.

Pred ovom zgradom,velikom kompanijom tehnoloskih sirovina,zaticem svog,vec dosta ostarelog dedu.Dosta vremena je proslo od kada sam ga videla poslednji put,od kada sam bila ovde.
'Chrstina,moja voljena Christina!'deda srecan sto me vidi siri ruke ka meni i obraca mi se dosta drhtavim glasom.Skoro se zaplacem kada ga zagrlim i osetim njegovu slabu energiju srca i kako mu je ostalo malo vremena...

Ljudi ovako,svesna sam da je kratko i da sam glupa sto stalno objavljujem kratke nastavke,oprostite.Znaci za koji dan postavicu obavestenje,gde cu vam ukratko napisati o vemu ce se raditi ,jer od sledeceg nastavka krece WOLF BLOOD2 ,tj.druga sezona,ovo je bio mali intro kao uvod.Znaci da vas ne bih smorila sa ulaskom u radnju,konkretnu radnju,kroz par dana vam pisem uopsteno o novim,buducim likovima,potencijalnim dogadjajima,kako se ne biste smorili u nastavcima o tome,tako da cu krenuti sa konkretnom radnjom :) vec od sledeceg nastavka!
Volim vas i ljubim i hvala sto citate :) :*

Wolf BloodWhere stories live. Discover now