Letter

65 7 2
                                    

Part 1. Wolfmarine

1.10.2056.

Opasnos vreba svuda oko nas.U ovom velikom gradu,punom nepoznatih,malih zutih ljudi nalazim se ja,predstavnik svoje
vrste i svog copora.Kada se setim dana,prvih dana mog treninga,mog straha od nepoznatog,nasmejem se,od zalosti o tome koliko sam tada bila 'mala' za ove stvari,a sada nalazim se na vrhu,na vrhu plemena,na kraju price. Te davne 2013 godine,bila sam dete,koje je ostalo bez roditelja,sama sa svojim bratom i misterioznim deckom punim neizrecenih lazi.Nisam ga nikada htela videti posle istine,posle svega sto sam saznala,posle tolike boli koju sam osecala,nisam ga zelela glavom kraj sebe,ali srce je htelo da je on tu ,sa mnom.

'Da li si dobro,bako?'malo zelenooko bice,tamne kose upita me.Svoje misli skrenem sa proslosti i svoju paznju preusmerim ka njoj.'U redu sam'nasmesim joj se,onoliko koliko sam mogla i tek tada osetim nostalgiju.Fali mi moj sin,moj muz,fali mi porodica,koja se svakim danom sve vise i vise raspada i gubi na znacaju.'Razmišljaš o deki?'ta mala nije ni malo naivna,prokleto mislim na svog heroja koji me je podigao sa dna,kada mi je bilo najteže.Klimnem.'Ispričaj mi,šta se desilo nakon sto si došla ovamo.Sećaš se prošlo je dosta od kada mi nisi ispričala do kraja.'Dođi.'potapšam mesto kraj sebe dajući joj znak rukom da sedne.Od sada ova priča se nastavlja.

FLASHBACK

'Harry,progovori vise!'ni sama ne znam koliko dugo ga teram dami kaze,da mi objasni znacaj pisma,kije sam pronasla,igrom slucaja kod Zayna.
,O cemu vise blebeces,kakvo pismo,zenska glavo.'miran je,a i kako ne bi bio,nema pojma o cemu govorim,o cemu se radi.'Ovo pismo je bilo kod Zayna,slucajno sam ga pronasla.'odlucim ipak da se i ja smirim,i pocnem voditi normalnu konverzaciju sa svojim bratom.
'I?'pita sa nedefinidanim izrazom lica i ja prevrnem ocima.
'Pa osim sto u pismu pise da je Zayn sin kralja Flaxusa,da mu je zadatak da me unisti ,nije nista strasno.'hladnokrvno to kazem ,iako mi se srce cepa na sitne komadice i ziva se iznutra raspadam.
'Daj mi to!'vikne i uzme mi kovertu iz ruke.Oci mu prelaze preko rucno isposanih slova na zutoj hrapavoj hartiji izbledeloj po ivicama. Hartija je stara,pismo je staro i potam se,zasto nema datuma.
'Ovo nema veze ni sa cim.'Harry promrmlja.

10.12.2014.
Nakon sto sam procitala posmo,koje je bilo tajna,odlucila sam saznati istinu,ako me od njega onda od dede.Znam da ce mi pomoci,da cu uspeti.Odlazim u Japan za dva dana i ovoga puta sve ce biti jasno.

CURE !NAKON DUZE PAUZE PONOVO KRECEM SA RADOM,BILA SAM NA MORU SKUPLJALA IDEJE ,ZNAM DAJE OVAJ NASTAVAK KARATAK,ALI CE SVAKI BOTI OVAKAV,HVALA VAM STO CITATE,OSTAVITE VOTE I COMM :*

Wolf BloodWhere stories live. Discover now