Povremeno pogled mi odluta na prednji retrovizor i pogledam ga. Na lice mi bezi osmeh i smejem se ,ne znam zasto.
Neverovatno i nemoguce je opisati cinjenicu kako taj decko utice na mene.
Nemoguc je.
Nas odnos je nemoguc i cudan.
Sta smo mi?!
Prijatelji?
Ljubavnici?
Prijatelji sa povlasticama?
Cudaci?!
Bice da je to.
Ali osecam griznju savest,jer on mi je potreban on zna istinu o mojim roditeljima i jednog dana cu morati da biram.
To mi jako tesko pada.
Zayn' P.O.V.
Ona misli da sam los.
i jesam.
Ali da joj to smeta ne bi bila sada gde jeste.
Ne bi me pustila blizu.
Ne zelim da ispadne da je iskoristavam,ali jednostavno ja sam Zayn Malik.
Malikovi nikada ne vole,losi su. Tako ce i biti.
Ali u toj devojci ima nesto,nesto sto me vuce njoj i koliko god pokusavao da se sklonim od nje ,ona me progoni,progoni me u mojim mislima,prljavim mislima koje bih sve da realizujem.
Zelim da je jebem,nezno al' snazno. Zelim da vristi moje ime dok je dovodim do orgazma. Sve zelim sa njom,samo sa njom.
Moje misli prekida ona dozivajuci me.
'Hej,stigli smo.'-potvdno klimam glavom i hvatam za bravu otvarajuci vrata.
Ona dolazi do mene i gleda me u oci.
Noc je napolju ,a ispred bioskopa gomila ljudi,gomila muskaraca. Pogled mi bezi po masi ljudi i zapazam Harrya,ali joj to ne govorim zelim da ovi trenuci budu samo izmedju nas dvoje.
Decko koji prolazi pokraj nje nesto joj sapce,a moje raspolozenje se menja,trenutno besnim u sebi.
Moronu ona je moja!
Zelim to reci na glas ,svima,ali samo znam da ne bih onda bio pravi Malik,samo obican papucar. Ponos mi je bitniji.
Dolazim do nje i snazno je pribijam uz sene. Ona reaguje na to pogledavsi me i u ocima joj vidim da joj moja blizina godi.
Ne opire se,sto smo toliko prisni i ponasamo se kao da smo zajedno vec duze vreme. Sa njom sam slobodan i imam sve pod mojim rukama. To volim.
Video sam svoju ekipicu kako klosare pored,ne pamtim kada sam zadnji put ovako klosario,a razlog znam i sam.
Ona,ona je ta koja mi ne da mira,jer tako dugo je znam,svaki detalj iz njenog zivota,ali ona nije svesna toga,ni najmanje.
Odvajam se od nje.
'Brzo se vracam'-kazem joj i kaziprstom je pipnem po nosu.
Odlazim do ekipe i pozdravljam se sa njima.
'De si Malik!?'-jedan decko iz ekipe ,Dzo,podize ruke ka meni i odvaja se od zida.
Bacamo petaka jedanvdrugom.
'Brate nema te sto godina'-drugi decko,Payne,sa njim sam u jako dobrim odnisima. Taj decko mi je kao brat. Godinama se druzimo.
On zeli biti bad boy ali ne stoji mu to,on je jako velika dobricina i volim ga takvog kakav je.