I Love you,more than this.

77 9 3
                                    

Glavom mi prolaze misli od kojih mi se koza jezi i dlake kostrese.Crne slike bezivotnog Zayna,polu otvorenih usta i pepeljarom pored sebe.Ma koliko zelim da su te slike san i moja masta,one su stvarnost.Sve to gledam sada pred sobom,osecam kako mi se zeludac prevrce i samo cekam momenat kada ce danasnji rucak zavrsiti van mog stomaka.Harry i Niall su odavno tu pokraj nas,ali nikome ne pada na pamet sta bi mogao uciniti.'U redu je momci,izadjite, molim vas.'sve sto zelim je mir,zelim pokisati nesto sa njim.U dubini svoje duse i razuma osecam da posedujem mesto sto bi mu pomoglo i cega bi se secao uvek.'Ali Christina on nije dobro.'Harry je uporan,ljuto govori i strelja me pogledom,na sta mu ja drsko odgovaram.'Rekla sam nesto.'puhne i rukom prodje kroz kosu.On takodje zalupi vrata za sobom i znam da konacno imam mira sa njim.Sednem na pod pokraj,rasirim svoje noge i dovucem ga kod sebe.Nalazi se naslonjen na mene,ledja mu dohvataju moje grudi,a glava mu pada preko mog ramena izvijena pozadi.Opipavam mesto gde mu se nalazi srce,otkucaji su mu brzi,ali uravnotezeni isto kao i disanje.'Zayn,hajde,pogledaj me,znam da zelis.'ispreplicem nase prste,osetim kako mi primi riku i jedva stisne.'Znala sam da me cujes.'sapcem mu u kosu.Mirise lepo,na muski sampon koji mi ispuni nosnice koje su zeljne jos njegovog mirisa.'Bio sam ljubomoran.'jedva cujno progovori.Promatram njegove auve usne kako se pomeraju dok mi govori ove reci od kojih mi se srce steze.Toplo mi je oko srca ,jer znam da mu ke stalo,ali u isto vreme krivo mi je jer sam dopustila takvo nesto i zvog toga je ovakav.'Hoces me pogledati sada,zelim da razgovaram sa tobom.'kazem mu,zeleci ga uveriti da se osvesti,da dodje sebi i da se ne glupira kao malo dete.Odmahne glavom.'Boli me,ne mogu.'Boli ga.Sto sam ga povredila?'Zayn,sta te boli?'
'Sve.'
Ozbiljno treba da poduzmem nesto.Ne znam sta,a opet znam da moram nesto.Kao da neki instingt u meni prorati,polozim Zayna da legne na ledja i stavim mu ruku na grudi.Koncentrisem se na jednu stvar,a to je da mu bude dobro.To u sebi ponavljam dosta puta,ali nista od toga ne dobijam.Zasto se ovo meni desava? Tuzna sam jako zbog svega,zelim normalan zivot,normalne devojke,a dobila sam ovo.Dobila sam moci,koje ne mogu iskoristiti na osobi koju volim i vise nego sto volim sebe.
Suze mi se skupljaku u ocima,kada mislim da su sve moje nade izgubljene pocnem da jecam.'Volim te Zayn.'progovorim jedva cujnom glasom i legnem pored njega na pod.Svoju glavu naslonim na nkegova prsa koja se blago pomeraju u ritmu njegovog disanja.Bojim se da ce mu se nesto dogoditi,ali kada on svoju ruku stavi na moje rame bude mi lakse.Ali ta ruka ubrzo padna na pod i ja jako zazmurim.'Bicu dobro.Sada kad si tu.'poslednje sto cujem od nkega i vise nista ne progovaram.

Harry P.O.V's
Sta je sa njom,prvo me istera van,a posle je nema citav sat iz sobe.Brinem za Zayna,brinem za nju.Odlucim se po prvi put da je ne poslusam i odlazim u sobu.Otvaram vrata i ne zaticem nikoga.'Chris?'prolazim kroz sobu i paznju mi odvlaci klupko dvoje ljudi sklupcanih na podu.Nisu normalni zaspali su na podu,a ne bi bilo fer da ih budim.Zayn izgleda lose i dalje.Celo mu ke mokro,dok Christina lezi na nkegovim prsima i pokusava da ga ugreje.Uzimam deku sa kreveta i pokrijem ih oboje,nadam se da ce im to pomoci.

Wolf BloodWhere stories live. Discover now