Part 16.

161 13 0
                                    

Zatvarajuci vrata za sobom sa mojih ledja pada veliki teret i mogu slobodno disati.

Predhodnih 15ak minuta bili su veliki sok,ali opet veliko pozitivno iznenadjenje koje cu,znam pouzdano,pamtiti zauvek.

Taj decko je umeo tako dobro da se poigrava mojim emocijama da je to u par navrata pokazao,nekada bi me povredio,namerno ili ne radio je to. Ali,necu gresiti dusu cesto bi me obradovao necim novim i lepim.

Palim vodu na staroj cesmi i nekim cudom zaprija mi zvuk blage skripe okrecuce slavine.

Prvo palim vruci tockic cesme pa potom hladnom stelujem koliko zelim toplo.

Ulazim u tus kabinu,zatvaram klizna providna vrata za sobom i palim tus.

Voda pada na moje telo i jezi se.

Prija mi topla voda i kao da sa mene spira sve negativno i uliva mi bistre misli. Ne zelim se izlupepati pred njim veceras. Uzgred razmisljam o njegovoj ponudi,bila sam veoma polaskana time ali opet Luke je imao prednost.

Pitate se ko je Luke?

Luke je moj drug iz odeljenja,jos od 1razreda i dobri smo drugari.

Nisam sigurna da li mogu prihvatiti ponudu da idem sa Zaynom na maturu,jer Luke me je

zvao prvi,moram nesto smisliti. Uf...mrzim ovakve situacije....

Kada sam osetila da mi je koza dovoljno vlazna da se mogu sapunjati ugasim vodu i pogledom trazim bodi losion,ali nigde ga ne ugledam. Tacnije ugledam jednu bocicu muske kupke,posezem za njom ali ubrzo je vratim shvativsi da je ta ista prazna!

U neverici,viknem Zayna,ali ne odaziva se.

Mora da je izasao.

Prvo sto pomislim.

Uzmem peskir koji stoji na jednoj policici uredno slozen.

Uzimam ga i rasturam.

Obmotavam ga oko sebe i izlazim.

Pogledom trazim Zayna ali ne vidim ga. Na trenutak zastanem i zabrinem se,ali opet mislim pozitivno. Mozda je skoknuo do prodavnice ili je otisao da baci smece ili sta vec.

U sobi je polu mrak,jezivo je.

Sobom preovladava Zaynov miris koji je veoma intenzivan i sigurno znam da je samo on tu.

Dolazim do prekidaca za svetlo sa zeljom da upalim svetlo ali bezuspesno ,sijalica je pregorela,ma sjajno!

Mora da je otisao po sijalicu.

Sa moje koze se slivaju kapljice vode i jezim se od njih.

Dolazim do njegovog ormara da proverim da li mozda tu ima kupke i iznenadim se. Na jednoj polici uredno slozena sva njegova kozmetika i mogu priznati da ima svega.

A ispod uredno slozene majice i farmerke koje su pretezno crne boje. Na polici sa kozmetikom ima dosta gelova za kosu sa raznim mirisima,parfema,kupki i sampona,primetim jednu bocicu roze boje. Uzmem je u ruku i posmatram. To je kupka,Romantic Rose. Moja omiljena. Nju cesto koristim i to me iznenadi ,otkud bas ta kupka ovde.

Mislim kako je dobra ideja da je uzmem i okrenem se da se vratim svom kupanju,ali se iznenadim se prizorom koji zateknem pred sobom.

Decko,braon kose, isti onaj decko koji je bio onda kod bioskopa. Bad boy izgled mi uliva blag strah. Svoje ruke mahinalno stavljem oko sebe i jedva izustim.

'Ko si ti?'- znala sam da se druzi sa Zaynom,ali sta ce on ovde?

Taj decko nista ne govori,podize se sa kreveta i prilazi mi.

Pocinje panika da me hvata.

'Zayn!!!'-zovem ga,ali se ne odaziva.

'Sss'-decko prosapta.

'Skloni se od mene!'-vicem.

'Ej,sta se to ovde dogadja?!'-cujem poznati glas i gledam u tom pravcu. Zayn besan stoji na vratima sobe.

Sklanjam se od onog decka i idem Zaynu u zagrljaj.

'Liam,sta radis ovde?!'-Zayn je besan,njegov stisak oko mojih ramena jasno mi stavlja do znanja da ce biti okay.

'Bio sam u prolazu pa...-ja ga prekinem.

'Pa si dosao mene da promatras!-besna sam na tog nepoznatog decka.

'Liam idi odavde'-Zayn mu kaze,ali to Liama razljuti i on samo izleti iz sobe. .

.

.

.Zavrsavam sa tusiranjem i izlazim iz kade.

Ponovo se umoravam u peskir i pomaljam glavu napolje.

"Zayn?'-dozobem ga.

On pogleda u mom smeru i nasmesi se.

'Umm,sta oblacim veceras?'-pitam ga.

'Aha,sad ti donosim '-kaze te se podigne sa kauca koji stoji ispred kreveta. Prekinula sam ga u gledanju utakmice.

On je u nekoj trenerci koja mu visi na kukovima,a gore ima usku crnu majicu na bretele. On mi daje majicu i njegove crne bokserice i ja se vracam u wc. Oblacim boxerice i gledam kako mi ludo stoje. Napred gde je onaj siri deo kod mene je prazan i jako smesno ozgleda. Majica je bela i na njoj pise "I do it right"(majica sa slikanja za MM album) Oblacim je,majica mi je malo sira ,ali odgovara mi.

Izlazim iz kupaonice i necujno sedam na krevet.

Uzimam mali jastuk i pogadjam Zayna u glavu od pozadi.

Prepao se,to se culo i video.

Dreknuo je veoma jako.

'Uhh uplasila si me!'-smeje se.

'Bio mi je cilj!'-uzvratim.

'Zayn pusti neku 'ziku ili ajmo negde!'-pocinjem da skacem po krevetu.

'Pustam!'-kaze i upali pesmu.

Pesma je bila Clouds,neki band koji sam jako volela,amateri,ali jako dobre pesme pisu i pevaju,ali klinci su se bas lozili na njih. Tacnije mi klinci.

Pocinjem da igram i silazim sa kreveta hvatam Zayna za ruke i pevamo zajedno. .

.

.

.

Sedimo na kaucu,pricamo o svacemu smejemo se,po nekada bi se ukljucili u pesme i pevali. Cujem pesmu i pocinjem da pevam Night Changes.

Podizemo se oboje i imitiramo bal. Pocinjemo da plesemo u pidzamama i jako je lepo. Zaynov pogled je svugde po meni.

Prija mi to.

Wolf BloodWhere stories live. Discover now