Merhaba zihnimin içerisinde dönüp, duran kurgular 'beni sal' diye imdat çığlıkları atarken, ben bu sese daha fazla kayıtsız kalamadım.UKDE ile çıktığım bu yolda yanıma canıma can, yoluma yoldaş oldunuz.
Her zaman güzel mesajlarınızdan yorumlarınızdan beni eksik etmediniz.
Tahir ile Zümre'yi öyle güzel sevip, sahiplendiniz ki... Bu hikayemizi de en güvenilir ellere, size emanet ediyorum.
Her zaman dedim. Hep diyeceğim varlığınız varlığıma sebep, kalemimin mürekkebi kurumadıkca, siz de yanımda olduğunuz sürece uzun güzel yolculukları bizi bekliyor olacak, beni yalnız bırakmayacağınızı temenni ediyorum. ♥️
Artık size emanetler ailemizin yeni üyeleri.
Başlama tarihinizi buraya
bırakabilirsiniz.TANITIM
İri ve büyük elleri ince belimi sararken, ellerim benden bağımsız bir şekilde destek almak istercesine boynuna dolandı.
Karşımda ilk kez bu gece gördüğüm adamın yüzüne dalmış bakarken, farkında olmadan yüzünün her bir zerresini inceledim dikkatlice.
Güzel bir burnu, dolgun kırmızı dudakları, kadınları bile kıskandıracak güzellikte up uzun kirpikleri vardı.
Damarlarımda ki alkolün de etkisiyle dudaklarım, bana öpmem için sunduğu eşsiz güzellikteki boynunu öperken, bir elim iri kaslı pazusunu okşuyor, tırnaklarımı belli belirsiz teninde hissettiriyordum.
Çıplak kollarına vurduğum her tırnak darbesinde inliyor, kıvranıyordu. Daha fazla bu eziyetime dayanamayarak, dudakları arasından tıslarcasına bir ses çıkartıp, "siktir," dedi.
"Daha önce senin gibisini görmedim. Başımı döndürüyorsun." Dedi aynı erkeksi sesiyle.
Onun bu halleri bana kadın olduğumu hissettirirken, ilk defa daha önce hiç hissetmediğim gibi hissediyordum.
Buğulu ve büyüleyici sesi ile, "Yapma! Duramamaktan korkuyorum." Dedi can çekişir gibi.
Kendine engel olmaya çalışıyor, beni de durdurmak istiyor gibiydi tavırları.
Kısık sesim, buğulu gözlerimle gözlerine bakarken, burnumu burnuna değdirdim. Alkolün de etkisiyle dilim döndüğünce yarım yarım konuşarak, "Duramıyorsan, zorlama kendini durmak için o zaman neden durmaya çalışıyorsun" dedim.
Gözlerimin önünden bu akşam gördüklerim kesik kesik bir film şeridi gibi geçip giderken, başka bir hırs peydah oldu içimde bu hissin verdiği etki ile daha da sokuldum karşımdaki adama nasılsa bir daha onu asla görmeyecektim.
Bunun vermiş olduğu rahatlıkla, biraz daha, biraz daha fazla sokulup elimi kalçalarına atıp, sert kalçasını avuçlarımın arasına alıp, hoyratça sıktım.
Benden beklemediği bu hareketim karşısında, belimdeki elini iyice bastırıp, zayıf bedenimi güçlü kolları arasına alıp, kendi bedenine hapis etti. Bütün vücudum hem onu istiyor, hem de yaprak gibi titriyordu.
Kendine güvenen davranışlarımın aksine zihnimdeki düşünceler zehrini akıtmaya başlamıştı bile bedenime.
Bir an önce olup, bitmesini istiyordum. Sabah uyandığımda her şey bitmiş olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİRİFT
General Fictionİki mezar kazıldı bu gece, birine kardeşimi, birine sevdiğimi gömdüm. İki mezar kazıldı bu gece, birine masumiyetimi birine güvenimi gömdüm. İki mezar kazıldı bu gece birine kalbimi, birine eski Bahar'ı gömdüm. Artık, hiçbir şey eskisi gibi olmayac...