Herkese selam, nasılsınız umarım iyisinizdir. Buluştuk kavuştuk çokça özleştik. Umarım keyif alarak okuyacağınız bir bölüm olur.
Bol yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmazsanız çok sevinirim.
GİRİFT
3
KANLI AYRILIK
Genç adam o sabah kendine ait özel süitinden, cebinde dün geceye ait olan mavi kelebekli toka ile ayrıldı. Önce ailesinin yaşadığı kalabalık evini ziyaret edip, ardından hiç vakit kaybetmeden, işlerinin başına şirketine gitmişti.
Saatlerce durmaksızın çalışmasına rağmen, gözünü her kapattığında karşısına o gece ki güçlü, bir o kadarda ürkek kadın geliyordu.
Önündeki masada incelemek için açtığı dosyaya dalmış bakarken, onu ilk gördüğü anı anımsadı.
Piste epey uzaktaki locasınca otururken, onun o acemi, ne yapacağını bilmez halleri dikkatini çekmişti.
Bulunduğu mekana ait olmadığını görür görmez anlamıştı, Adam, kızın yanına yaklaşırken tek amacı onu etrafındaki doluşan akbabalardan korumaktı.
Yanındaki duran adama hiçbir şey söylemeden, pistte kendinden geçercesine dans eden kadının yanına attı kendisini.
Yarasının olduğu, gözlerinden belli oluyordu. 'Bu gece seni buraya getiren şey ne?' diye soruyordu kendi kendine.
İtiraf etmeliydi ki karşısındaki kadın daha önce gördüğü hiçbir kadına benzemiyordu. Suratında ne kat kat boya, ne de üzerinde buradaki diğer kadınlar gibi şaşalı kıyafetler vardı.
Sarı beline kadar uzamış saçları, yeşilin hangi tonu olduğunu çözemediği içli , derin bakan gözleri vardı. Kendi halinde duru, saf bir güzellikti karşısındaki şuan kabullenemese de ondan ilk görüşte etkilenmişti.
...
O geceden sonra, adamın aklından bir türlü çıkmayan altın sarısı saçlar olmuştu. Eline cebine attığında canını yakan metal toka o saçlara çok yakışıyor olmalıydı.
Akşamı güçlükle etmiş, ardından hemen cebindeki telefonunu çıkartıp, kapının önünde her daim bekleyen adamını aradı. Karşısındaki adamın konuşmasını beklemeden sabırsız bir tavırla girdi konuşmaya.
"Salih, kızın adı Bahar, geçen gece gittiğimiz mekanda karşılaştık. Bulun onu. Nedir? Kimdir? Nerede yaşar? Her şeyi bilmek istiyorum!" diyerek kesin bir dille emir vermiş ardından eklemişti.
"Bir saatiniz var!" hiç beklemeden kapattığı telefonu masanın üzerine hızla çarpıp, nefes almasını zorlaştıranın o olduğunu düşünerek beyaz gömleğinin üstten iki düğmesini nefes almak için açtı.
Ellerini kumaş siyah pantolunun cebine sokup, büyük dev pencereden dışarıyı izlemeye başladı. Bir saatleri vardı. Bir saat sonra kızın kim olduğunu, nerede yaşadığını her şeyi öğrenecekti.
Bir saat dayanabilirdi. Dakikalar saat gibi geliyor, dakika başı kolundaki siyah lüks saatine bakıyordu. Bir saatin dolmasına çok az kalmıştı Salih kızla ilgili bütün bilgileri toparlayıp, getirmeliydi. Çalan kapının ardından oldukça uzun boylu, iri yapılı hafif göbekli birazda kel bir adam girdi içeri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİRİFT
General Fictionİki mezar kazıldı bu gece, birine kardeşimi, birine sevdiğimi gömdüm. İki mezar kazıldı bu gece, birine masumiyetimi birine güvenimi gömdüm. İki mezar kazıldı bu gece birine kalbimi, birine eski Bahar'ı gömdüm. Artık, hiçbir şey eskisi gibi olmayac...