Oy verip, yıldıza bastıysak keyifli okumalar 🖤
Satır aralarında bol yorum yapmayı unutmayın lütfen, sizin tepkileriniz yorumlarınız benim bölümü daha erken yazma isteğimi arttırıyor 🖤
Emre Kaya; Benimsin
🖤
GİRİFT
19
HUZURUN SESİ
Aşk, güzel şeydi acısıyla, tatlısıyla güzeldi işte, sevmek... Sevildiğini bilmek, bunu iliklerine kadar hissetmek güzeldi ama onu kaybetme korkusu, hepsinin de üstünde geliyordu.
Yarkın'ın zehir zemberek bakışları karşımıza ki adamın üzerinde gezinirken, kapı da duran adamın pervasız bakışları benim üzerimdeydi.
Yarkın, kapının kenarında duran iri yarı bedenini, benim önüme çekerek adamın üzerimdeki bakışlarını kesti.
"Merhaba, daha önce de tanıştık sanırım" adamın konuşmasıyla, Yarkın'ın tek kaşı havalandı.
"Velev ki öyle." Diye yanıtladı Yarkın adamın ne diyeceğini merak ederek.
Çene kasları, gerildi ama kendine engel olmaya çalıştığını, tam önümde durduğu için rahat bir şekilde görebiliyordum. Göğsü, öfkeyle şişip, indi.
"İçeri buyurmaz mısınız" Zehra'nın sesi bakışlarımın odağını çok kısa bir an değiştirdi.
Yarkın'ın siper olduğu bedenimi, açığa çıkartarak, Yarkın'ın yanına geldim. Uzanıp, elini kavrayarak tuttum.
"Gerek, yok!", dedim çattığım kaşlarımı düzeltme gereği bile duymadan.
"Ali abi, birazdan gidecek!" Bakışlarımı, karşımda hâlâ yüzsüzce bana bakan adama çevirdim. "Değil mi Ali abi!"
"Değil, Baharcığım. Aslında bir acı kahvenizi içerim"
İçeriye girmek için bir adım atmaya yeltenince, kapının eşinden içeri bir adım atacakken, aynı anda, anlık refleks ile elimi sert bir şekilde onu durdurmak için göğsüne uzattım.
"Kalmamış... Acı kahvemiz. " Yarkın'ın tuttuğum elini belli belirsiz sıktım. Onun elinden, yanımdaki varlığından güç alıyordum adeta.
Bunu anlamış olacak ki baş parmağı yavaş yavaş elimin üzerinde gidip, gelmeye başladı.
"Duydun! Kalmamış" diyerek Yarkın konuşmaya dahil oldu. Hemen, Ali abinin arkasında beliren Salih'in gölgesi düştü üzerine.
Sağ, omuzu üzerinden başını hafifçe çevirip, Salih'e bakarak hızla geri döndü.
"Ben, Ali Şimal.." elini uzatıp, Yarkın'ın elini sıkması için bekledi.
Yarkın, Ali abinin uzattığı eline bakıp, ağzının içerisinde homurdandı.
"Abi, leşlerin elini sıkmaz" diye söylenen Salih oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİRİFT
General Fictionİki mezar kazıldı bu gece, birine kardeşimi, birine sevdiğimi gömdüm. İki mezar kazıldı bu gece, birine masumiyetimi birine güvenimi gömdüm. İki mezar kazıldı bu gece birine kalbimi, birine eski Bahar'ı gömdüm. Artık, hiçbir şey eskisi gibi olmayac...