-Na jó, most, hogy megállapítottuk, hogy Luke életben marad, akár játszhatnánk felelsz vagy merszet. - dobta be az ötletet Ash.
-Hozok hozzá még piát. - mászott ki Calum a másik fiú öléből.
-Első körben egy kis whiskey kólával? - nézett kérdőn ránk Ashton.
-Akartam is kérni, hogy megint igyunk össze mindent. - dörzsöltem meg az arcomat.
-Másképpen semmi értelme. - vigyorgott Ash.
-Te könnyen beszélsz. - fontam össze a karomat magam előtt. - Te olyan vagy mint valami ipari szivacs.
-Ebbe van igazság. - ült vissza Calum a köreinkbe, persze öt különböző üveggel együtt, szerencsére abból kettő legalább üdítő volt.
-Luke, felelsz vagy mersz? - kérdezte Ash miközben mindenkinek töltött a poharába.
-Felelek. - jelentettem ki.
-Gyáva. - mondta torokköszörülés közben Calum. - Bocs csak nagyon kapar a torkom.
-Aha. - néztem rá unottan. - Majd a te körödbe legyen nagy a szád.
-Rendben. - biccentett Ashton, amikor kitalálta, hogy mit kérdezzen tőlem. - Ki a legszexibb a jelenlévők közül?
-Ez könnyű. - legyintettem. - Természetesen én.
-Rajtad kívül. - csapott rá a térdemre Cal.
-Azt nem mondtátok. - ráztam meg a fejem, de amikor találkozott három szúrós szempárral a tekintetem vettem egy nagy levegőt és alaposan végig néztem mindenkin, hogy fokozzam a feszültséget. - Ashtont nem mondhatom, mert ő a legjobb barátom. Calumot sem mert Ash féltékeny lenne. Szóval Michael.
-De ha Ashy nem lenne hisztis akkor engem mondtál volna. - húzogatta fel-le Calum a szemöldökét.
-Ez már sosem derül ki. - mondtam.
-Felháborítónak gondolom, hogy csak azért nyertem mert félsz a következményektől. - mondta sértetten Michael.
-Attól még, hogy legjobb barátok vagyunk nyugodtan bevallhattad volna az igazat. - kacsintott rám Ashton.
-Jó, akkor vissza vonom. Calum a legszexibb. - mutattam rá a fiúra.
-Ez egyértelmű. - húzta ki magát büszkén.
-Jó, és felelsz vagy mersz? - kérdeztem.
-Merek. - vágta rá.
-Hívd fel a nővéred, és játszd el, hogy teljesen kétségbe vagy esve mert valakit teherbe ejtettél. - gondoltam ki Calum feladatát.
-Terhes vagyok Calumtól? - röhögött Ash.
-Nem. - ráztam meg a fejem. - Egy random csaj az.
-Szép. - biccentett elismerően Mike az ötletemre.
-Ja, és nem mondhatod el neki egyből, hogy csak szívatás az egész. Hanem rá tíz percre hívhatod csak vissza. - húztam egy ördögi vigyorra a szám.
-Mali ki fog nyírni a következő találkozásunkkor. - vette elő a telefonját Calum.
-Szerintem is. - nevetett Mike.
-Szia Cal! - hallottuk Calum nővérének, Malinak a vidám hangját a kihangosított készülékből.
-Szia. - köszönt a barátunk vissza.
-Régen beszéltünk. Mi újság öcsi? - kérdezte Mali a testvérét.
-Hát. - nézett rám mérgesen a feladata miatt. - Van egy kis probléma.
YOU ARE READING
Latte Macchiato (Muke (& Cashton))
FanfictionAshton és Calum leszervez egy kirándulást, amire mindketten elhívják a legjobb barátjukat. Abban a hitben élnek, hogy barátaik nem ismerik egymást, de egy szerencsétlen véletlennek köszönhetően Luke és Michael már találkozott. Ennek az ominózus es...