Her yer karanlıktı...
Bazen etrafımdan sesler duyuyordum Babamın sesi, arkadaşlarımın sesi, müdürün sesi ve tanımadığım diğer sesler... bu bana uyandığıma dair umut veriyordu ama her ne kadar gözlerimi açmaya çalışsam da meçhul...
Bu süreç içinde minik rüyalar görüyordum bazıları kâbus'a dönüyordu, bazılarıysa öyle güzeldi ki keşke hiç bitmese diyordum. Yine bir rüya gördüm bu rüyamda abim ile olan bir anımı gördüm evet abimle olan anım abim Toyayla olan anım.
----------------------∆---------------------------
Gece olmuştu uyku vaktimiz çoktan gelmiş çatmıştı. Ama ben bir türlü uyuyamamış yatağımda kıvrılıp duruyordum bir türlü gözüme uyku girmemişti. Toya ile odalarımız aynıydı yatakta kıvranmayı bırakıp toyaya baktım benim aksine o uyumuş'a benziyordu. Toya bugün çok çalışmıştı ve yine vücudunu harap etmişti. Ona "şimdi oyun oynayalım mı?" diye sorsam kesinlikle reddeder başka bir şey denemeliyim ama ne? Diye bir süre düşündükten sonra bir anda aklıma Elsa ile Anna'nın repliği geldi. Ayaklarımı yataktan sarkıttım, yer buz gibiydi bu yüzden ayaklarım yere değince irkildim bir süre ayaklarımı yerde tutarak onları soğuğa alıştırdım hemen sonra yataktan inerek Toya'nın yatağına doğru yöneldim. Yerler çok pürüzsüzdü bu yüzden kaymamaya özen gösteriyordum, ayak seslerim çıkmasın diyeyse parmak uçlarımla gidiyordum. Oda çok büyüktü kapıya yakın olan tarafta onun yatağı cama yakın olan tarafta ise benim yatağım vardı. Sonunda onun yatağına gelmiştim. Toya'nın yatağı benimkine kıyasla daha büyük ve kalındı boyum onun yatağına yetmiyordu bu nedenle bir elimle duvardan destek aldım. Tek ayağımı Toya'nın yatağının sünger ile olan çıkıntısına koydum. Diğer ayağımı ve elimi ise yatağının üstüne koydum. Duvardan destek aldığım elimi bırakıp Toya'nın yatağına tırmandım bu çok yorucu olmuştu ama bu şeyin sonunda oyun varsa dağa bile tırmanırdım. Toya'yı dürttüm. Üstüne çıkıp "Toya şşt, Toya uyan uyan hadi uyan " dedim gözleri kapalıydı ama bahse girerim ki beni duyuyordu Elsa-Anna repliğini kullandığımı anlamış olmalıydı kısa bir süre bekledikten sonra bana "Vanessa gidip uyu artık." Dedi bunun üzerine mutlu olmuştum gülümsememi saklayamadım. Üstüne uzanıp "hahhhh uyku tutmadı.Gökyüzü uyanık ve bende uyanığım niye oyun oynamıyoruz ki?" diye sordum Anna'nın hareketlerinin aynısını yapmaya özen göstermiştim ama o çok uykulu olduğundan dedikleri Elsa ile aynı olsa da sözleri hem çok isteksiz hem de uykulu çıkıyordu. Bana "Git kendi başına oyna." Dedikten hemen sonra beni yataktan itti. Çok sert bir şekilde popomun üstüne düştüm canım çok yanmıştı ağlamaklı bir şekilde ellerimle popomu biraz ovuşturdum. Evet Elsa gibi beni yataktan itmişti ama bu yere tırmanmak için çok zaman kat etmiştim. Bir süre yerimde durdum bu süreç içinde ne söylesem kabul eder? Diye düşündüm. Aklıma bir fikir gelmişti hızlı bir şekilde yatağa tekrardan tırmandım işaret parmağımla onun göz kapağını yukarı doğru kaldırıp gözünü açmasını sağladım heyecanlı bir ses tonuyla "Bana yeni numaranı göstermek ister misin?" diye sordum. Bu onun reddedemeyeceğini düşündüğüm tek şeydi meraklı kısa bir bekleyiş sonunda gözlerinin ikisinide açarak bana gülümsedi.
Merdivenlerden koşarak iniyorduk eğer biri bizi yakalarsa sonu fena olurdu. Sonunda merdivenlerden inmiştik. Toya "Sana sadece numaramı göstereceğim ondan sonra kimse yakalanmadan hızlıca odamıza geri döneceğiz tamam mı? Bana söz ver." Demesinin üstüne bende ona isteksiz bir şekilde "Söz." Dedim. Ellerini açtı usulca mavi ateşleri ile hafif karanlık olan etrafı aydınlattı çok şaşırmıştım gözlerimi kocaman açarak onun ateşine odaklandım bu muazzam güce karşı ağzım açık kalmıştı sadece "Wooow!!!!" diyebildim. Ateşini söndürmesiyle etkilenmiş yüzüm eski haline döndü kendi ellerime üzgün bir şekilde baktım. Ellerini omzuma koydu "Eminim bir gün sende bunu başaracaksın, sadece kendine güven ve şimdi verdiğin sözü tut bakalım minik kuş." Bu sözü yatağımıza geri döneceğimizin habercisiydi. O arkasına döndü bu arada bunu fırsat bilerek ateş özgünlüğümü devreye soktum. Toyaya "Toya bak bend-" derken ateş bir anda yükseldi ve avizeye çarptı. Metal avize'nin duvar ile birleşen tarafı ateşten dolayı erimişti ve kafama doğru düşüyordu bunlar o kadar hızlı olmuştu ki sadece afallayarak avizeye baktım kafamla aramızda minnacık bir yer kalmıştı ki Toya bir anda üstüme atılarak beni kurtardı avize yere çarpar çarpmaz parçalara ayrıldı. İkimizde yerdeydik avize'nin kırılmasıyla herkes ayaklandı. Aşağıya doğru birileri geliyordu. Ayak sesleri artık daha yakındı ikimizde ayağa kalktık Toya bir anda elimi tutup bizi önümüzde ki kalın duvarın arkasına sakladı. Bir anda içeri giren kişiler afallamış bir vaziyette "Burada ne oldu?"dediler. Aferin bu sefer boku yedik işte diye iç geçirdim Toya bir yandan eliyle ağzımı sıkıca kapatıyordu diğer yandan ise duvarın yanından hafifçe karşıdakilere bakıyordu. Bu arada ben ise kaçma planı oluşturuyordum etrafımı incelerken önümdeki süpürgeliğin (duvar ile yeri birleştiren aparat gibi bir şey) hemen üstündeki havalandırmayı andıran bir şey gördüm. Buranın aynısı Toya'nın yatağının üstünde de vardı Toyayı hafifçe dürttüm hemen bana baktı ne oldu? Dercesine bakış attı işaret parmağımla havalandırmaya benzer şeyi gösterince gözü gösterdiğim şeye kaydı. Bir anda bana baktı gözlerinin içi evet dercesine parlıyordu, eğilerek o şeyin kapağını açtı bir sürü insan olay yerinden ayrılmıştı. Birinin "Toya ile Vanessay'a bakın odalarında değillerse bunu onlar yapmıştır." Demesiyle Toya ile aynı anda birbirimize baktık elini daha hızlı tutarak kapağı açmaya çalıştı. Kısa bir süre sonra kapak açıldı. Önce o sonra ise ben o tünelden geçmek için emekleme pozisyonu aldık ses çıkarmamaya özen gösterdik odamıza çıkacağını düşündüğümüz şeyin sonuna gelmiştik Toya bir anda çok şiddetli bir ateş yaydı bu şekilde kapak bir anda eridi. Evet doğru düşünmüştüm burası bizim odaya açılıyordu. Hemen odaya atladı sonra ise beni kucağına aldı. Zafer mutluluğuyla ikimizde birbirimize baktık daha konuşmadan kapının önünden ayak sesleri gelmesiyle ikimizde yatağımıza atladık. Uyumuş numarası yaptım kapının gıcırdamasıyla kalbim daha hızlı çarpmaya başladı. Adam kapıdan bizi süzdü hemen sonra ise yanıma doğru geldi biraz bana baktı ve yorganımı çeneme kadar çekti sonra Toyaya yöneldi aynı şeyleri ona da yaptı sonra ise çıkıp kapıyı arkasından kapattı onun gittiğinden emin olduktan hemen sonra gözlerimi açtım Toyayla birbirimize baktık "Ne maceraydı ama." Dedim bunun üzerine yüzüne sinirli bir ifade takınarak "Bu ilk ve son gece macerasıydı" dedi. Gözlerimi kapattım yüzümü hafif yana çevirip ellerimi önümde kavuşturarak "Evet bu ilk ve son gece macerasıydı." Dedim bunun üzerine ikimizde birbirimize bakarak güldük.
------------------------∆-----------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴍʏ ʟɪғᴇ sᴏᴜʀᴄᴇ | Shoto x Reader
Fanfiction∆ Yine o karanlık göğe dalıyordu gözlerim. Dondurucu soğuk içimi ürpertiyordu. Sonra aklıma O' düştü. Yanlış mı yapıyordum? Hiçbir şey bilmiyordum. Tek bildiğim içimi sarıp sarmalayan o turuncunun kırmızı-sarı tonlarındaki ateşin kalbimi yakmasıydı...