Bab 17 - Nakal II

65 10 1
                                    

"Arghhh!"

Buk!

Yuju masih lagi memejam matanya dengan rapat. Dia takut melihat tubuh Taehyung yang begitu..seksi baginya.

Taehyung tidak mengalah. Matanya memandang ke arah kaki Yuju. Senyuman senget terukir di bibirnya. Dan...

Shreeet!

Tubuh Yuju yang bersandar pada kepala katil kini berbaring di atas katil kerana kakinya ditarik oleh Taehyung. Earphone yang berada di telinga kanan Yuju tertanggal. Manakala telingan kirinya dapat mendengar lagu yang dimainkan


Yuju yang mendengar lagu di telinganya sepertinya mengenai situasi mereka sekarang. Shit!.

Taehyung memulakan permainannya. Lalu menahan kedua-dua tangan Yuju. Bermaksud Taehyung berada di atas badan Yuju.

"T-Tn. Taehyung, L-lepas please" pinta Yuju tergagap. Jantungnya begitu berdegup kencang dengan situasinya itu.

Taehyung masih lagi memberikan senyuman sengetnya. Tangan kanannya mengambil earphone Yuju yang tertanggal itu. Lalu earphone itu disumbatkan pada telinga kanan Taehyung. Telinga kanannya mendengar lagu yang di mainkan.

"Nice song. Lagu ni sama macam situasi kitakan" kata Taehyung dengan suara godanya. Kenyitan matanya diberikan pada Yuju.

Yuju menelan air liurnya. Baru pertama kalinya, dia mendengar suara Taehyung yang begitu menggoda dirinya.

Sambil mendengar lagu di telinganya, Taehyung tanpa rasa segan menyentuh permukaan pipi kiri Yuju. Dari pipi sehingga lah Taehyung menyentuh bibir Yuju yang agak menyerlah di matanya.

Perlahan-lahan, muka Taehyung didekatkan pada bibir Yuju.

Yuju hanya memandang tingkah laku Taehyung. Yuju cuba mahu menolak, tetapi entah kenapa Taehyung menggunakan suara godanya, Yuju seakan terpukau. Terdiam.

Akhirnya, bibir Taehyung menyentuh bibir Yuju. Taehyung menutup kedua-dua belah matanya. Dia menghayati kucupannya itu. Bibirnya mula memainkan peranan.

Mata Yuju tidak henti-henti berkedip. Dia terkejut. Dia tidak membalas ciuman Taehyung. Sejujurnya, dia tidak pernah mengucup bibir namja sebelum ni. Bermaksud, Taehyung telah mencuri ciuman pertamanya. Muka Yuju semakin memerah.

Beberapa saat kemudian, Taehyung melepaskan ciumannya untuk mencari nafas. Mata Taehyung memandang Yuju dengan menggoda.

Yuju menelan air liurnya beberapa kali apabila matanya memandang mata Taehyung yang sepertinya..







menggoda.








Taehyung tidak bersuara. Taehyung menundukkan lagi mukanya. Kali ini, muka Taehyung beralih pada leher Yuju pula.

Mulut Taehyung perlahan-lahan mencium sedikit leher Yuju. Setelah diberikan ciuman kecil, Taehyung semakin liar. Dia menjilat leher Yuju.

Yuju menutup matanya tanda geli. Dia tidak mampu bersuara. Dia seakan terpukau dengan mata Taehyung. Dia diam. Dia tidak tahu mahu berbuat apa.

Selesai menjilat leher Yuju, Taehyung menyerlahkan gigi putihnya. Lalu, Taehyung mengigit leher Yuju kuat sehinggakan Yuju mengerang kesakitan.

"Arghh!"

CEO & GAMER [HIATUS]Where stories live. Discover now