19.rész

1.3K 25 1
                                    

Reggel hétkor felkeltem és meglepetésemre a szüleim meg a két öcsém is ébren voltak, pedig téliszünetben ez eddig nem fordult elő a huszonnegyedikét kivéve.

-Hova készültök?

-A karácsonyfákért a dédszüleidhez, tavaly te mentél le a keresztapádékkal, idén mi. Ottalszunk úgyhogy holnap délután fele esetleg hazaérünk, ha nem akkor kezd el becsomagolni az ajándékokat és vedd le a díszeket nélkülem, rendben?

-Persze, megoldom, más dolog nincs?

-Nincs, csak ha lehet aludj itthon.

-Oké.

Elmentek én pedig gyorsan lezuhanyoztam és belebújtam egy trikóba, meg a hosszú pizsigatyámba, a hajamat felkötöttem, majd nomake-up styleban kipakoltam pár holmit, hogy Beccának ne mindent a szekrényből kelljen előkotornia, miután végeztem főztem kávét, csináltam két szendvicset, plusz előre leszedtem a díszeket. Az ajándékcsomagolással éppen végeztem amikor meghallottam, hogy Becca a kapukódot használva bejön, izgatottan ajtót nyitottam neki és meg is ölelgettem, persze a szendvicsét rögtön ezután a kezébe nyomtam mert hajlamos nem enni, megreggeliztünk,utána pedig elkezdődött a ruhák átnézése.

-Miért kell már most ezzel foglalkoznunk?

-Mert jobb ha már most ki van választva a szerelésed, meg amúgyis ismersz minket, állandóan variálunk.

-Jó igazad van, de rakjunk már be valami filmet legalább, időnk mint a tenger.

-Oké, válassz valamit.

 A választásom Az útvesztőre esett, mert nem magyarázom meg, a filmre amúgy nem figyeltünk, de átbeszéltük a tegnapot meg azt is, hogy honnan tud mindenki az én problémáim/dolgaimról, a válasz fájdalmasan egyszerű, Facebook. Van egy csoport ami B-sekből áll, de csak Becca, Noah, Alex, Ben, Liam és Jack a tagjai, ide pedig Jack tegnap posztolt ahogy leléptem tőlük, Becca meg azt mondta, hogy volt is egy vita ami azzal végződött, hogy a csopi megszűnt, de majd Hannah meg tudja mutatni nekem, ugyanis Noah az egészet elküldte neki, mert szoktak dumálni úgy körülbelül állandóan. A filmnek vége lett mire rendesen elkezdtünk agyalni mit vegyek fel, de ezt meguntuk, így kifestettük egymás körmeit feketére, egy kis csillámporral, aztán mire tényleg belekezdtünk volna megcsörrent a telefonom, Brandon.

-Szia, miért hívsz?

-Szia, csak azért hogy ugye nem felejtetted el a mai nem randinkat?

-Dehogy, ötkor a központban ugye?

-Aha, de előbb nem érsz rá? Van más dolgod?

-Csajos délelőtt, de mikorra gondoltál?

-Kettőkor előtted?

-Nekem jó, de lenne két kérdésem.

-Halljam.

-Egy, honnan tudod, hogy hol lakom, kettő, minek?

-Liam mondta, mert dumáltunk tegnap és mert tudom, hogy te benne vagy a csínyekben.

-Akkor kettőre legyél itt, várlak.

-Oké, szia.

Most már tényleg elkeztük a készülődést de csak ebéd után, bolognai spagetti, nyami. Szóval, feltettem egy kis szempillaspirált, meg cicás tusvonalat míg Becca befonta a hajam és átment rajta párszor hajvasalóval, hogy ha kibontom hullámos legyen, majd hozzámvágta a teljesen csipkéshátű sötétkék trikómat, a háromnegyedes ujjú blézeremmel és egy fekete szűkszárú farmeremmel együtt, ezután kiszedtem a szekrény aljából a galaxis mintás Vans cipőmet, amit hivatalosan karácsonyra kapok majd, de amit nem tudnak a szüleim az nem fáj nekik, végül bepakoltam a sötétkék kistáskámba és kibontottam a hajfonatomat, ritkán tetszik ahogy kinézek, de most nagyon meg voltam elégedve magammal. Beccával ugráltunk egy kicsit örömünkben, aztán egy órakor elment, hogy időben hazaérjen, én pedig, nehogy túlizguljam, megnéztem egy részt az Amerikai Horror Sztori új évadából, majd öt perccel kettő előtt kinéztem az ablakon.

No BrakesWhere stories live. Discover now