Ahogy kiléptem a szobából magamra tekertem a törölközőmet, hogy a többiek inkább csak a parton lássanak, így indultunk el a tóhoz. Mindenki sietett én viszont mögöttük sétáltam lassan, ezt Liam észrevette és megvárta, hogy beérjem, amikor ez megtörtént halkan hozzámszólt.
-Szép vagy és nem kell rejtegetned magad, a másik két csaj tiszta deszka, se seggük se mellük, nem mondom, hogy legyél egoista és mutogasd magad, de náluk te csak jobban nézhetsz ki, meg amúgy sem gondolom, hogy dagadt lennél, van rajtad mit fogni és a bizonyos kiszemelted ha meglát semmi rosszat nem fog gondolni.
Kacsintott és rohanni kezdett a többiek után, jól esett amit mondott, bár teljesen nem hittem el, de egy kis löketet adott, így én is futásnak eredtem. A parthoz érve lerúgtuk a papucsainkat és repültek a törölközők, ezután már csak a csobbanásokat lehetett hallani. Az idő az őszhöz képest csodás volt, a nap erősen sütött és melegítette bőrünket, a mellkasig érő tó vizének hidege pedig, majdnem hogy csípős volt. A srácok labdáztak ami átcsapott vízfröcskölésbe, a két lány pedig kiment, mert fáztak, ezért engem is fröcskölni kezdtek. Mikor már jó ideje próbálkoztunk egymás "vízbefolytásával" félrenyeltem és borzasztó köhögésbe kezdtem, amire a többiek viccelődéssel reagáltak.
-A sok cigi miatt már levegőt se kapsz.
Egyre hidegebb lett és a fuldoklásom is indokot adott a partraszállásra. Gyorsan magunkra csavartuk a rongyokat és beszaladtunk a házba, természetesen pont két tanárral szembe, akik teljesen ki voltak akadva azon, hogy pancsolni mertünk, de az nem verte ki a biztosítékot, hogy több mint az évfolyam fele a talajszint alá itta magát, tipikus faszfejek.
A szidás után siettünk öltözni, mert a napirenden a gyűlés következett a nagyteremben. Amikor leértünk a legtöbb emberen a másnaposság jeleit véltük felfedezni, fogták a fejüket, jajjgattak, vagy aludtak, persze ahogy a tanárok megjelentek, mindenki hirtelen tökéletes állapotba került.
-Gyerekek, szeretnénk közölni veletek a mai programokat. Most ugye fél tizenegy van, háromnegyedre mindenki legyen elkészülve, mert elmegyünk egy cukrászdába fagyizni. Este pedig a ház mellett található tűzrakóhelyen készítünk vacsorát közösen, természetesen szólunk előtte ahogy igényt tartunk a segítségetekre. Akkor negyed óra múlva indulunk.
Eredetileg túráról volt szó így rajtunk bakancs volt meg széldzseki, de a cukrászdát láttuk a bolt fele menet az előző napon, ezért átvettük a cipőinket, ledobtuk a dzsekiket és lementünk a találkozási pontra.
Ahogy odaértünk már majdnem mindenki ott tartózkodott, perceken belül útnak is indultunk, de mindenki furcsának tartotta, hogy nem arra megyünk amerre kellene. Egy saras erdős részen haladtunk, az új külföldről szerzett converse cipőmben, már több mint két órája haladtunk és balett táncosi óvatossággal lépkedtem, hogy ne lépjek bele a sárba, amikor Richie megbotlott és megragadta Becca karját, aki belém kapaszkodott, így a tervem, hogy én tiszta cipővel érek vissza, befuccsolt. Becca pedig kis termetével szinte eltűnt a sárban, Richie aki az egészet elindította alig lett mocskos míg barátnőm nyakig, ahogy a tornacsukám is teljesen, felszedtem Beccát és elég nagy felfordulás lett. A srácok azt sem tudták mi történt, de vissza akartak menni, mint mindenki más, ezért a tanárok kétségbeesését kihasználva elkezdtek rohanni. Ez persze szinte senkinek sem tűnt fel de mi észrevettük, ezért rávettük a tanárnőt, hogy engedjen minket vissza, hiszen Beccának meg kell fürdenie. Ahogy visszaértünk elkezdtem lesikálni a cipőmről a koszt amíg Becca zuhanyzott és a ruháit mosta, mire végeztünk az egész csoport visszaért, mi meg elindultunk a fiúkhoz és Ben éppen szembejött velünk és négy pár cipő volt nála.
-Tudnátok adni valamit amivel levakarhatjuk a pudvát ezekről?
-Add ide őket, mi majd megcsináljuk, aztán sietünk hozzátok.
Visszaültünk a szobánk padlójára és súroltunk tovább amíg a szobatársaink Petra és Zoé kivételével nyafogtak, én meg kiakadtam a siránkozókra.
-Kuss legyen már!
-Most meg mi bajod?
-Itt hisztiztek egy pár miatt! Én már a harmadikat takarítom Becca még a ruháit is kimosta és Zoé is a pasijáét tisztítja! Fogjátok be! Másnak is vannak problémái!
-Nyugodj már le!
-Én ennél sosem vagyok nyugodtabb! Már csak az kell, hogy valamelyik idegesítő ringyó nyisson be mert most tuti elküldöm valahova.
Csönd lett és éppen végeztem volna, amikor az egyik emlegetett szamár jött be.
-Mit szeretnél Anna?
-Nem jöttök a gólyanap szervezésre?
-A lányok ha nem látnád mást csinálnak, én résztvevő leszek és amúgy sem hallgatnátok meg a véleményünket, ha a tanárnő nem mondta volna ide se jössz!
-Neked meg mi a franc bajod van?
-Az hogy létezel?
Anna teljesen kiakadt, köpni nyelni nem tudott, Jeni meg azt se tudta mi van, mert most érkezett, de akkor sem reagált volna kevésbé primitívebben, ha tisztában lett volna az előzményekkel, Annával ugyanis a konfliktusunk mélyen gyökerezett, de erről majd később, szóval a kőtuskó hegyijeti akit Jeninek csúfolnak, mint mindig, most is nagyon művelten reagált a szituációra.
-Jajj nem igaz mi a szart patoggsz te hülye ringyó? Nem hiszem el!
Kivonult a szobából én pedig kedvesen Annára mosolyogtam.
-Ez biztos neked szólt, hiszen kettőnk közül nem én tettem szét a lábaimat Joshnak hanem te. Nem vagyunk egy szinten, hiába szeretnéd, de nem baszogatlak ha kussolsz amikor meglátsz.
Dühösen és legyőzve futott kőtroll barátnője után, Becca pedig röhögött és elindult velem a srácokhoz.
YOU ARE READING
No Brakes
Teen FictionEgy antiszociális gimnazista lány története, aki a végéig fel sem fogja mennyi minden érhet véget egy szempillantás alatt.