11.rész

420 25 2
                                    

Hatkor valamiért felültem és ösztönösen hátrafordultam, pont abban a pillanatban, ahogy odanéztem Alex hátulról átölelte Noah-t aki fel sem kelt, de eltolta magától Alexet, aztán aludt tovább, én pedig visszatakartam. Kerestem a papucsomat, de sötét volt így feladtam, kifelé láttam Richiet ahogy folyt a nyála és horkolt, persze az arcára kent fogkrém csak javított a látványon. Visszamentem az eredetileg kijelölt szobámba a táskámhoz, ahogy kutattam a félhomályban Petra felébredt és engem figyelt.

-Jó reggelt, bocsi hogy felkeltettelek.

-Semmi baj, miért keltél ilyen korán?

-Nem akartam korán kelni, de ha már így alakult, gondoltam lezuhanyzom.

-Várj, te nem is itt aludtál, ugye?

-Nem.

-Akkor hol? Beccáékkal?

-Nem, Liaméknél.

-Hát te tudod. Na én alszom még ha nem baj.

-Nyugodtan.

Kiszedtem a megfelelő dolgokat és bevittem őket a fürdőbe, aztán dörömböltem egy kicsit Becca ajtaján, majd gyorsan lezuhanyoztam. Mire kijöttem, addigra Scarlet kopogtatott barátnőmnek, aki nem nyitott ajtót, ez nem sokáig kötött le, így bementem a csajokhoz, Zoe ébren volt, ezt kihasználva bebújtam mellé.

-Hogy aludtál a srácokkal?

-Kellemesen, már amennyit aludtam.

-Nem hagytak, vagy mást csináltatok?

-Hát nem mondanám, hogy nem hagytak.

-Várj, mondd azt hogy Noah-val aludtál.

-Vele aludtam.

-Jajj, de édes istenem, a végén még bepasizol itt nekem.

-Ugyan, már a gólyatáborban is együtt aludtunk, ez nem jelent semmit.

-Egyszer hihetnél nekem.

-Ígérem egyszer fogok.

-...

Nem fogta az agyam, amit Zoe ezután mondott mert elaludtam, ugyan jó volt a srácoknál, de pihentető semmi képpen, egész éjszaka attól féltem, hogy zavarom Noaht, vagy véletlenül megrúgom, vagy ami a legrosszabb, leesek és felkeltek mindenkit. Ezért éber üzemmódban aludtam, így viszont fáradt maradtam, de most pótoltam. Amikor felkeltem Vanessa éppen a táskájában pakolászott, a többiek meg elindultak reggelizni.

-Tényleg a srácoknál aludtál?

-Aha.

-Sajnálom.

-Mit?

-Hogy abban a büdös szobában kellett aludnod, azokkal a barmokkal.

-Egy, nem volt büdös, kettő, nem barmok, három, én ott akartam aludni, mert nem vagyok lezbikus, mint ahogy te azt terjeszted.

-Bocsi, de nem kéne ennyire félreérthetően viselkednetek Beccával és mégis ki tetszik neked onnan? Liamen kívül az összes teljesen flúgos.

-Na ezért nem vagyunk jóban.

Lementem reggelizni, de nem ettem szinte semmit, aztán Zoe kikísért a boltba, ahol vettem csokiba mártott kekszgolyót. Visszavittük a társalgóba, körbekínálgattam pár embernek, majd megállapodtunk egy asztalnál.

-Neked tetszik Noah nem?

-Téged meg ver a pasid nem?

-Ez most hogy jön ide?

-Hát én erről pont annyira nem szeretnék beszélni, mint te arról.

-Oké, felfogtam.

Mesélt egy kicsit a tegnapnak arról a szakaszáról, amin nem vettem részt, aztán Noah hirtelen leült velem szembe és kérön nézett rám, ahogy az édességre mutatott.

-Csak nyugodtan.

-Köszike, reggel mikor mentél el?

-Hatkor.

-Olyan korán?

-Igen, de miért kérdezted?

-Mert amikor felébredtem már nem voltál ott, de a papucsod már megint ott hagytad.

-Nem gondoltam, hogy keresni fogsz, a papucs meg jó ott így vissza kell mennem érte.

-Kis huncut.

Széles vigyorral az arcán hagyta ott az asztalunkat, a beszélgetés közben Petra és Amy is odakeveredett hozzánk, ahogy láttam szívesen kérdeztek volna néhány dolgot. Pár perc beszélgetés után, Noah visszajött és fejét az asztalon pihentetve táplálkozott, átnyúltam az asztalon, hogy beletúrjak a hajába, teljesen összekócolva azt, őt ez nem zavarta, de Petra hangját hallottam, ahogy valamit Zoe fülébe elégedetlenkedik, ezért abbahagytam Noah hajának piszkálását és játszani kezdtem a telefonomon. Mire felnéztem a képernyőről, már csak Petra ült az asztalnál.

-Te tényleg egy szobában bírtál aludni Noah-val?

-Pontosabban egy ágyban, de miért?

-Mekkora bunkóság már az, hogy majdnem az egész nasidat megette csak úgy?

-Neki szabad és ezt Ő jól tudja, amúgy meg bocsánat, de neked semmi közöd ehhez. Ez az én társaságom, az én dolgaim, nem a tieid.

-Gyerekek! Indulás! Mindjárt itt a buszunk!

Mindenki összeszedte a cuccait és elindult, a lendületünk éppen a buszmegállóig tartott, ott mindenki levágódott valahova és így vártuk a járművet. Amikor megérkezett, a tanárok berakták a csomagokat, a diákok pedig felszálltak, körülbelül leültem az első szabad helyre és telefonozni kezdtem, amikor éppen nem volt mit néznem a készüléken, tekintetem Noah-ra irányult. Lassan hazaértünk, amikor végre a sok tolakodó barom ellenére sikerült leszállnom, megpillantottam Anitát, Liam barátnőjét, az összes barátom körülötte ugrált, ezért hogy ne zavarjak, megragadtam a cuccom és hazamentem. Otthon a szüleim persze nem hagyták, hogy lefeküdjek aludni, amit rossz néven vettem.

-Szegtél meg szabályt?

-Igen, az általad előírt összeset.

-Hogy mit mondtál?

-Megszegtem a hülye tiltásaidat, ittam, bagóztam és Noah-val aludtam.

-Egy hónap szobafogság.

-Remek, akkor bemehetnék végre aludni?

-Takarodj.

Úgy tettem ahogy mondtam, lefeküdtem és kiírtam a facebook csoportunkba, hogy büntiben vagyok, apám valószínűleg meglátta a mobilom fényét, mert letiltott engem a családi hálózatról, nehogy kommunikálhassak valakivel, így elaludtam, mielőtt láttam volna a reakciókat a posztomra.

No BrakesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora