A csapódásra felriadt és ijedten rám meredt.
-Csak Becca vicceskedni próbál, nemsokára kinyitja.
Gyorsan a fülembe dugtam a fülhallgatóm, nehogy akármi választ is halljak, de őt figyeltem. A szája meg sem mozdult, de rendíthetetlenül elindult felém és helyet is foglalt szorosan mellettem. Úgy viselkedett, mintha minden amit csinál általános lenne, szerintem nem volt az, de lehet tévedtem. Kihúzta a fülemből a zene forrását, ezt követően pedig hozzámbújt, a telefonomat kikapcsolta és a sajátjáról indított el egy olyan lejátszási listát, amiről egy számot sem ismertem, így feküdtünk pár órán keresztül, miközben mesélt pár dolgot amik az iskolakezdés óta történtek.
Megcsalta a barátnője, mindezt úgy, hogy Noah-val nem akart lefeküdni, mert még fiatal lenne ahhoz hogy elveszítse a szüzességét, de egy másik pasival már többször is összefeküdt, ezért Noah meg akart halni, végül úgy döntött, amíg nem nő fel, addig nem kell neki barátnő, mert a csajokkal csak a baj van. Meg lehet érteni, nem szeretne csalódni, ahogy azt senki. Főleg azután, hogy a szülei akkor váltak el, amikor sulit látogatott, nem mellesleg hasonló okok miatt, egy tizenöt éves koruk óta tartó kapcsolatnak lett vége az anyja és az apja között. Így én sem akarnék kapcsolatot ilyen "gyerekként".
Már csak a zenét hallgattuk mikor nyílt az ajtót. Visszaértek a szoba lakói, egy új ötlettel, amit Liam osztott meg velünk:
-A sötét szobában mindenki elbújik egy ember kivételével, mert neki kell megkeresni mindenkit. Őt lehet ijeszgetni de nem tanácsos, mivel halálra kell rémítenie a felfedezett áldozatot. Ha pedig már elég sötét lesz, akkor kint a tó partján is lehet folytatni.
Támogattuk az ötletet és le is kapcsoltuk a lámpát. Baromi jól éreztük magunkat, ha éppen ijedtünkben nem esett le még a hajunk is, nem számítottunk arra, hogy ez ennyire fárasztó. Éppen ezért, amikor tizenegykor feltűnt, hogy már rég sötét van, nem mentünk ki, hanem mindenki visszament a szobájába.
Mikor én és Becca megláttuk a lányok fürdője előtt álló sort, szemét módon odatolakodtunk, hogy mi legyünk a következők, ez sikerült is, amiért utálkoztak a többiek, de a kedvükért időtakarékosságból ketten mentünk be. Persze nem kukkoltuk a másikat és semmi hasonló, de legalább nem unatkoztunk és siettünk is mert tudtuk, hogy a másik törölközőben fagyoskodik. Öt perc alatt mindketten végeztünk, amin ámultak tekintve, hogy a leggyorsabb lány is több mint negyed órát szerencsétlenkedett, mondhatni csúcstartókká avanzsáltunk.
Ezzel le is feküdtem a franciaágyra, amin Zoéval osztoztam, mikorra végzett mindenki én pedig már aludtam, a két B-s lány a szomszédunkból, vagyis Becca meg Scarlett átjöttek, mert náluk nem lehetett becsukni az ablakot és meg lehetett fagyni. Becca persze közém és Zoé közé fészkelte be magát, Scarlett pedig átcibált a szobánkba egy plusz matracot és azon aludt el.
YOU ARE READING
No Brakes
Teen FictionEgy antiszociális gimnazista lány története, aki a végéig fel sem fogja mennyi minden érhet véget egy szempillantás alatt.