Reggel az egyik szobánkban lévő csaj visítozására keltünk, Vanessa azon volt kiakadva hajnali ötkor, hogy ő nem akar nyolckor kelni, amiért fejbedobtam egy párnával, azt remélve, hogy lefejeli a falat és bekussol. Nem fejelte le, de a sok szitkozódás után, amit a fejéhez vágtak a párnámhoz hasonlóan, visszaaludt.
Természetesen nekem nem sikerült újra álomba merülnöm, így kimentem az egyik, folyosóról nyíló erkélyre és rágyújtottam. Végignéztem a többi erkélyen és megbizonyosodtam arról, hogy az évfolyam nem keveset ivott, bár a mérhetetlen zajból már tudtam, de a sok ledobált, törött szék, az üres üvegek és cigisdobozok azt mutatták, hogy most még jobban bebasztak mint általában. Mire eljutottam idáig a gondolatmenettel, három füstcsíkot pillantottam meg az egyik szemközti erkélyről indulva, nem látszott kik azok mert a padlón ültek, de éreztem, hogy csak az én haverjaim annyira hülyék és józanok, hogy ilyen korán rágyújtsanak.
Elnyomtam a cigarettámat és átsiettem szembe, igazam volt, Noah, Liam és Alex ültek józanul az erkélyen.
-Hát ti?
A kérdésemre hárman egyszerre kezdtek panaszkodni, az állítólagosan borzasztóan horkoló Richie-re, majd végeztek a tüdőgondozással és elindultak be, Noah viszont kint maradt velem.
-Mi már elmondtuk miért vagyunk ébren, most te jössz.
-Vanessa nyafogott ahogy általában mindig.
-Részvétem. Amúgy kérdezhetek valamit?
-Persze.
-Mark tegnap jól gondolta?
-Mit? Hogy a kavarós picsáikból nem lesz háziasszony?
-Nem, hanem azt, hogy milyen lehetsz ruha nélkül. - mondta ezt az arcán kaján vigyorral mégis áradó komolysággal-
-Jó szorosan öleltél a gólyatáborban, szóval mondd meg te ha dagadt vagyok.
-Ha azt nem álmodtam és most is olyan az alakod, akkor el sem hiszem, hogy pont velem aludtál.
-Mondod ezt te. Na menjünk be mielőtt ránk kenik a rongálást.
Bementünk és Liaméket kerestük, meg is találtuk őket, ahogy az üres csajszobában éppen becsukták az ablakokat. Becsatlakoztunk hát a társaságba, majd nemsokára Becca is megjelent, utána pedig Amy, aki rögtön felvetett egy javaslatot.
-Menjünk ki a tóhoz fürdeni!
Rajtam kívül ezt mindenki hatalmas örömmel fogadta így elkezdtünk átöltözködni. Ahogy kész lettem végignéztem magamon, tudtam, hogy nevetség tárgya leszek, Becca és Amy is jó alakkal rendelkeztek, én viszont fájdalmasan borzasztóan néztem ki, Noah ki fog röhögni, Mark sajnos tévedett. Voltak melleim azzal nincs is baj, viszont a combjaim és a hátsóm is sokkal nagyobbak voltak mint azoknak lenniük kellett volna, a testömegindexem is a túlsúlyosak közé sorolt és egyszerűen én utáltam magamra nézni. Beletörődtem, hogy ha valami esélyem volt is Noah-nál, azt marha gyorsan elfelejthetem, így léptem ki a szobából a másik két lánnyal.
YOU ARE READING
No Brakes
Teen FictionEgy antiszociális gimnazista lány története, aki a végéig fel sem fogja mennyi minden érhet véget egy szempillantás alatt.