4

4.4K 339 478
                                    

Agalar

Jean: Hangi orospu çocuğu sırama at çizdi

Connie: Orospu çocuğu dediğine göre kardeşindir

Jean: Yanına gelirsem götünü sikerim senin

Connie: Yanımda oturuyosun amk salağı

Eren: Susun amcıklar telefon titreye titreye bi hal oldu

Sasha: çıkışta yemek yiyelim

Hange: Param yok

Reiner: Ben ısmarliyim ;)

Hange: sg yavşak

Bana ısmarlasana knk

Reiner: Sen benim yarramı ye

Ağzından çıkar da yiyelim orospu çocu

Bertoltotltolto: Ne mal adamsınız olum

Jean: olum hanginiz çizdi bunu

Erwin: Nereden bilelim

Jean: Orospu evladı erenmiş imzasını atmış gavat

Eren: yürü git lan nereden biliyorsun benim imzam olduğunu

Jean: sınıfta başka eren mi var amına koduğum

Sırıtarak mesajları okurken göz ucuyla Levi'ın dikkatle bana baktığını farkettim. Ona döndüğüm anda hızla elinde tuttuğu defterini kapattı ve önüne döndü.

Agalar

Ymir: lan bu cüce niye Y/N'i kesiyo

Hange: kafayı yemiş o aq mal mal bakıyo

Mal mal sataşıyo işte takmayın

Telefonu cebime koyup tahtadakileri deftere yazmaya başladım. Bir yandan yazarken bir yandan da kolum Levi'a çarpmasın diye uğraşıyordum. Sonra sen benim kolumu kirlettin diye başımın etini yiyebilirdi.

Ders bitiminde Levi her zamanki gibi arkadaşlarıyla gitmek yerine sırasında oturduğu için Hange yanıma gelememişti. Normalde gıcıklık olsun diye Levi'ın yerine oturuyordu.

"Ee Moblit yazdı mı?" Başını hızla aşağı yukarı salladı ve telefonunu çıkardı. Başımı uzatıp mesajları okumaya başladım.

"Ne çakalsın Hange! Yemeği çocuğa kitlemek için fakir rolü mü oynadın cidden?"

"Oyunculuğumu geliştiriyorum sadece." Kıkırdadım.

Bu lanet kız yerinde oturup kıpırdamadan durmaz mı hiç diye düşündü Levi. İki saattir onun düzgün bir resmini çizmeye çalışıyordu ama tam çizerken hareket edip kafasını karıştırıyordu. Sanki yaptığı çok etik bir şeymiş gibi kıza sinirleniyor laf atıyordu.

Gerçi onu neden çizdiğini de bilmiyordu. Nedensizce onun resmini çizmek rahatlatıyordu ruhunu.

Artık o kadar alışmıştı ki bazen bakmadan bile çizdiği oluyordu. Bir keresinde de evde sıkılıp profil fotoğrafını bulmuş ve onu çizmişti.

Classmate || Levi x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin