Sıkıntıyla elindeki kalemi çevirdi. Bir yandan da ayağını sallıyordu. Çatık kaşlarını kapalı kapıdan ayırmadı.
Nerede kaldı bu kız?
Ders başlayalı yaklaşık yarım saat olmuştu ve hâlâ gelmemişti Y/N. Levi kapıya bakmaktan derse odaklanamamıştı bile.
Geriye yaslanıp seslice nefesini verdi. Belki de bugün gelmez diye düşündü. Kalemini masaya bıraktığı anda kapı şiddetle çarpılıp açıldı ve Y/N nefes nefese kendini içeri attı.
Levi onu görmesiyle yerinde doğrulurken dikkatlice hareketlerini izliyordu. İçini bir rahatlık kaplarken kız ellerini dizine yaslayıp nefes alış verişini düzene sokmaya çalıştı.
"Y/N nerede kaldın yine?"
"Çok özür dilerim efendim! Birkaç sıkıntı çıktı da." Kafasını kaldırıp sinirle gülmemek için zor duran Hange'ye baktı.
Levi masanın üzerine eğilip kızı baştan aşağı süzdü. Üzerinde okul üniforması yoktu. Boynuna bağladığı bezin düğümü açılmış, boynundan aşağı sarkıyordu. Saçları da darmadağındı.
Ne oldu buna böyle? Meraklı gözlerle Hange'ye baktı. Bir şey mi yapmıştı?
"Bu hal ne böyle? Git elini yüzünü yıka sonra da bahçede 5 tur koş gel." diye bağırdı Bay Shadis. Kız kocaman gözlerle karşısındaki adama baktı.
"Hocam yapmayın askeriye mi burası?"
"Sus konuşma! Ben askeri lisede okurken neler neler yapardım. Git dediğimi yap." Kız seslice nefesini verdi ve çantasını çıkarıp sırasına doğru ilerledi. Levi bakışlarını ondan ayırmazken Y/N Hange'ye döndü ve senin ananı sikeceğim bakışları attı.
"Günaydın Y/N." dedi Levi tamamen kıza odaklanmış bir şekilde bakışlarını kaçırmadan. Kız ona küçük bir bakış attı ve çantasını sırasına koydu.
"Günaydın Levi." dedi ve öğretmenine selam verip sınıftan çıktı.
İçi içini kemirirken Levi bir an dün gördüğü whatsapp grubunda olmadığı için küfretti. Tam defterini çıkaracakken afallayıp deftere baktı.
Bu da neydi böyle? Niye bu kadar meraklanmıştı ki? Kaşları çatıldı ve öylece durdu. Y/N gelmeyecek diye ne kadar gergin olduğu aklına geldi tekrar. Zar zor yutkundu ve başını iki yana sallayıp kızı kafasından atmaya çalıştı.
'°•☆°'•☆•°'°•☆'°•☆°'•☆•°'☆•°'
Orospu çocuğu Hange!
Sinirle aynadaki yansımama bakıp saçlarımı düzelttim. Adam akıllı bir şekile soktuktan sonra boynumdan sarkan bezi bağlamaya başladım.
Dün anlamadığı konuyu anlatmam için yalvarmış ve evime gelmişti. Tüm gün ona konuyu anlattıktan sonra gece bende kalması için yalvarmıştım. O da sonunda kabul etmiş ve benimle kalmıştı.
Ama sabah uyandığında alarmımı kapatmış, otobüs kartım ve üniformamı da alıp evden kaçmıştı anasını siktiğimin gözlüklüsü! Onun yüzünden okula kadar koşarak gelmiştim. Taksiye hayatta para vermezdim.
O sırada telefonumun titremesiyle sinirle bezi bırakıp elimi cebime attım.
Agalar
Connie: Lan ne oldu sana @oç Y/N
Hange: Aga ben bir şey yaptım ama çok pişmanım
Sen bekle şerefsiz ananı sikmeye geliyorum