Ritim tutarak yürürken bir yandan da sessizce şarkı söylüyordum. Üşümemek için hareket edip duruyordum. Hava buz gibiydi.
Mutlu mutlu yürürken bir anda şiddetli bir rüzgarla gözüme taş girince inledim.
"Ah! Şansımı sikeyim!" Zar zor gözümdekini aldıktan sonra çatık kaşlarımla gökyüzüne baktım. Tam küfredecekken birden gözümün önünden beyaz beyaz karlar düşmeye başladı.
"Lan kar!"
Sevinçle avucumu açıp içine karların düşmesini izledim. O sırada arkamdan Jean'ın sesini duydum.
"Oi karı gördün mü?" Ona dönüp başımı sallarken diğer sokağın çıkışından da Reiner göründü.
"Karı mı? Hani nerede?"
Sırıttım ve ikisini yanıma gelene kadar bekledim. Okula doğru sohbet ederek yürüdük. Bahçeye girdiğimiz sırada ileride basketbol oynayanları gördüm.
"Şu Eren'in abisi değil mi lan?"
"Aynı maymuna benziyor bu çocuk."
Zeke bizi görünce elindeki topu kolunun arasına aldı ve gülümsedi.
"Günaydın!"
"Bu havada basketbol mu oynuyorsunuz? Üşümüyonuz mu lan?" dedi Jean elini ısıtmaya çalışırken.
"Biraz götümüz donuyor o kadar." diye araya girdi Yelena. Beni görünce gülümsedi ve yaklaşıp saçlarımı karıştırdı. "Naber lan gavat?"
"Karıştırma lan saçımı!" dedim ellerini ittirip saçlarımı düzeltirken.
Y/N'in yanındaki maymun ve dev gibi kız da kim böyle? Bu kızın yakın olmadığı bir siktiğimin çocuğu yok mu?
Huysuz huysuz bahçede ilerledi Levi ve onların yanından geçerken göz ucuyla Y/N'e baktı. Onu farketmemişti.
Her zaman olduğu gibi.
"Neyse ders başlar şimdi biz gidelim." Zeke başını salladı ve yavaş yavaş tutmaya başlayan kara baktı.
"Eğer daha fazla tutarsa çıkışta kar topu oynar mıyız?" El hareketi çekip yanından geçerken kafama basket topu atmasıyla inledim.
"Ya şerefsiz! Sen de aynı kardeşin gibi pisliksin!"
"Jaeger kanı ne yapalım?" Ofladım ve tekrar dağılan saçımı düzelttim. Yukarı çıkıp sınıfa girince bizimkilere günaydın diyip sırama oturdum.
"Günaydın." Levi'a gülümsedim ve çantamı sıramın demirine astım.
"Günaydın."
Birkaç dakika içinde ders başlarken bakışlarımı dışarıda yağmaya devam eden kardan çekip önüme döndüm.
~~timeskip~~
1 yeni bildirim
At kafası
Y/N çok acil yardımına ihtiyacım var.
Kafamı kaldırıp omuzumun üzerinden Jean ve Connie'nin oturduğu masaya baktım. Bana yalvarırcasına bakarken gülüp telefona döndüm
At kafası
Yine ne bok yedin
Bak söylicem ama dalga geçmek yok
Tamam söyle
Pantolonum yırtılmış