8

3.9K 346 345
                                    

Aceleyle okula doğru ilerliyordum. Gece boyunca kar yağmıştı ve karın uzunluğu neredeyse ayak bileğime kadar geliyordu. Şerefsizler okulu da tatil etmemişti. Götüm donuyordu resmen.

"Kolla kendini!"

"Ha?" diye sese dönmemle suratımın ortasına kar topu yemem bir oldu. Yüzüm anında acıyla yanmaya başlarken zar zor suratımı temizleyip gözlerimi araladım.

"Orospu çocuğu Eren!" diye bağırdım ve karşıdan bana gülen Eren'e hızlıca bir kar topu fırlattım. Koluna isabet ederken şerefsiz gülmeye devam ediyordu.

Tam bir tane daha atacakken kafama bir tane daha kar topu yedim. O tarafa dönünce Mikasa'yı görmemle elimdeki topu bıraktım ve kollarımı savunmasız bir şekilde kaldırdım.

"Pes ediyorum tamam." Mikasa gülümseyip yanıma geldi ve saçlarımı karıştırdı.

"Bir daha da Eren'e atmazsın."

"Eren'ini siksinler..." diye mırıldandım duymayacağı bir şekilde. Birlikte okula doğru ilerlerken birkaç kere daha Eren yüzünden suratıma kar yemiştim. Ama bu sefer Mikasa da ona atmıştı.

Sınıfa girip çantamı demire astım ve sırama geçtim. Levi henüz gelmemişti.

"Ya bu pinti müdür kaloriferleri açtırmamış mı?" dedi Sasha montunun altında titrerken.

"Yok o şerefsiz hayatta açmaz."

"Tatake." Dönüp Eren'e mal mal baktık. "Dövüşmezsek kazanamayız."

"Ne diyorsun Eren?" dedi Mikasa kafasına vururken.

Montuma sıkı sıkı sarıldım. Ulan bu soğuk neydi böyle? Götüm donuyordu.

"Günaydın Y/N." Kafamı kaldırıp Levi'a baktım.

"Günaydın." dedim titreyerek. Bana bakmaya devam ederek sırasına oturdu. Deli oç

"Çıkışta kar topu oynar mıyız?"

"Hayatta oynamam donuyorum."

"Hadi ama Sasha! Sensiz tadı çıkmaz."

"İyi bari madem ısrar..."

Dersin başlamasıyla herkes önüne döndü ve dikkatimizi tahtadaki öğretmene verdik.

'°•☆°'•☆•°'°•☆'°•☆°'•☆•°'☆•°'

Agalar

Orospu evladı Ereh: Eldiveniniz var mı lan benim ki yırtılmış.

Yandere: Benim var Eren.

Orospu evladı Ereh: Adamsın Mikasa

Yandere: adamını siksinler.

Orospu evladı Ereh: yine ne yaptım aq

Çakma Einstein: Ne mal adamsın amk

Amcı: Historia kar topunda benim takımımda olmak ister misin ;)

Premses: hayır

Amcı: :')

Lezboş: Ağla oç

Berturtle: Aga susun

Bir şey sorcam

At kafası: He

Levi da oynasın mı

3 iq: Ne alaka aq oynamaz ki o

Classmate || Levi x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin