Telefonundan saate baktı sabırsızca. Yine nerede bu kız?
Hange'ye sormamak için zor duruyordu. Derste Y/N'e mesaj atmıştı ama dönüş yapmamıştı.
Oflayıp tekrar saate baktı. Dersin bitmesine birkaç dakikadan az kalmıştı.
Pes edip masanın üzerinde eğildi. Tam Hange'ye dokunacakken tahtadaki öğretmenin konuştuğunuğunu duydu.
"Y/N neden gelmedi?"
Sonunda.
"Hasta olmuş Efendim." dedi Mikasa elini kaldırarak. Levi seslice nefesini verip geri yaslandı. İçinden bir küfür ederken öğretmen konuşmaya devam etti.
"Gelmediği iyi olmuş. Sessizce bir ders işleyebildik."
Aptal! Dün dondurma yemek istediğinde onu engellemeliydi. Salak gibi kabul etmişti.
Teneffüs zilinin sesiyle nefesini verdi. Bakışları boş sandalyeye kaymıştı.
Bugünü onsuz geçirmek zorundayım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dondurma isteyen canımı siksinler.
Peçeteye doğru hapşırdım ve burnumu çektim. Bu baş ve boğaz ağrısı öldürecekti beni.
Vücudum o kadar ağrıyordu ki yanı başımda duran telefona bakamamıştım.
Bir anda gelen öksürük krizini atlattıktan sonra acıyla inledim. Ulan anam sikildi
Odağımı başka yöne çevirmek için zorlanarak telefona uzandım ve ekranı açtım. Işık gözümü acıtırken baygın baygın mesajları inceledim. Levi'dan ve bizimkilerden mesaj vardı. Kilidi açtım ve bizimkilerin mesajlarına girdim.
Agalar
At kafası: ölüyon mu la @dalyarak
Ölmüş kadar oldum aq
Çakma Einstein: sus lan sikmiyim
Dün gittin dondurma yedin şimdi de ağlıyonKaş: bu soğukta dondurma mı yedin?
Yaptım öyle bi salaklık
Arumin: okul çıkışında anneme çorba yaptırıp yanına geleceğim. Kendine iyi bak battaniyenin altından çıkma :(
Aşkımsın
Arumin: („ಡωಡ„)
Annie: hayırdır?
Hastayım acı bana
Orospu evladı Ereh: çok şükür dünya bir orospu çocuğundan kurtulacak.
Amcı: neden ölüyor musun @kolsuz eren
Orospu evladı Ereh: senin ananı sikerim şimdi
Arumin: eğer yataktan kalkabilirsen kendine sıcak bir içecek hazırla @Birtanem
yataktan bile çıkamıyorum.
Telefona zor baktım.Arumin: Doktora gidelim