19

3.1K 283 267
                                    

"Biraz bekle duş almam lazım."

"Off Levi! Şimdi mi söylüyorsun bunu? Ben çoktan hazırlandım." Sinirle telefonu tuttum. Levi yarım saat önce hazırlan diye mesaj atmıştı. Şimdi de hazır değilim diyordu.

"Tch. Bir şey olmaz."

"Evinin oraya geliyorum. Ben gelene kadar hazırlanmış ol."

"Tamam. Görüşürüz." dedi ve kapattı. Çantamı cüzdanımı ve anahtarımı alıp kapıdan çıktım. Telefonu cebime attım ve kapıyı kilitledim.

Levi'ın evini tam olarak bilmediğimden indiği durağa doğru gidiyordum. Ben gelene kadar hazırlanırdı heralde.

Kulaklığımı takıp müzik dinleye dinleye ritim tutarak yürümeye başladım.

Sonunda durağa geldiğimde telefonu elime alıp Levi'ın numarasına girdim ve aramaya başladım.

Telefon uzun süre çaldıktan sonra kapattım. Hâlâ hazırlanmamıştı kesin. Şerefsiz çocuk.

Otobüsten indiğinde yürüdüğü yere doğru ilerlemeye başladım. Evi buralarda olmalıydı.

En son çıkmaz bir sokağa vardığımda ofladım. Ulan madem banyo yapacaksın neden hazırlan diyorsun amk?

Y/N için tertemiz olmalıyım.

Bakışlarımı evlerin üzerinde gezdirdim. Kırmızı bir evin bahçesinde çiçek sulayan kadının dışında sokak bomboştu.

Seslice nefesimi verip tekrar Levi'ı aradım. Yine cevap alamayınca göz devirdim ve mesajlara girdim.

1.60

Oi hadisene!

Kafamı kaldırdığım sırada çiçek sulayan genç kadın ile göz göze geldim. Şaşkınca bana bakıyordu. Kaşlarımı çattım ve telefona döndüm. Ne bakıyon amk

Sabırsızca ayağımı titretiyordum. Ulan Levi sen bir gel ananı sikmezsem şerefsizim.

"Hey sen!" Başımı kaldırıp bana seslenen kadına baktım.

"Buyrun?" Kocaman gülümseyerek hızla elindekini kenara bırakıp bahçe kapısını açtı ve yanıma geldi. Ben anlamayarak ona bakarken hayranlıkla beni inceledi.

"Ah, gerçekten sensin! Sonunda!" Ellerini birleştirip kıkırdadı. Lan ne oluyor amk?

"Efendim anlamadım?"

"Sen Y/N'sin değil mi?"

"Eh?" Adımı nereden biliyor lan? Büyücü karı!

"Resimlerdekinden daha güzelsin." dedi omuzuma hafifçe dokunarak. İyice gerilmiştim. Sikmeseler bari

"Üzgünüm tanıyamadım sanırım. Siz kimsiniz?"

"Levi için geldin değil mi?" Şaşkınlıkla kadının suratına baktım. Böyle dediği sırada yüzünü inceledim ve Levi ile ne kadar benzediğini farkettim. Sıcakkanlı bir şekilde gülümsedi. "Ben Kuchel... Kuchel Ackerman. Levi'ın annesiyim."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kuchel Ackerman oğlunun aksine çok daha farklıydı. O kadar kibar ve samimiydi ki birkaç dakika içinde kalbimi çelmeyi başarmıştı. -kuchel x yn-

Classmate || Levi x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin