1-Zincirlere Vurulmuş Bir Canavar

26.9K 1.4K 678
                                    

╔══ஓ๑♡๑ஓ══╗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

╔══ஓ๑♡๑ஓ══╗

"Efendinin aklından ne geçiyor? Onu serbest bırakmak yapılabilecek en büyük hata! "

"Efendinin aklı ,bizim aklımızla denk değil. Bir bildiği vardır, kararlarını sorgulamak haddimize değil. "

İki beden seri adımlarla ormanda ilerlerken eski, büyük bir binanın önünde durunca birbirlerine baktılar ardından bazı yerleri paslanmış, bazı yerleri yosun tutmuş büyük demir kapıyı ittirerek açtılar.

Ay ışığı binanın kırılmış,kirlenmiş camlarından içeriye sızarken seri adımlarla ilerledi simsiyah giyinmiş iki beden.. Ejderhaya benzeyen kanatları iki yana açık, dizleri üzerinde çökmüş ,yumruk yaptığı ellerinin bilekleri iki yandan duvarlardaki zincirlere bağlanmış, yüzünden nefreti net bir şekilde okunabilen, uzun, iri ve kaslı ,taştan adama baktılar bir süre ardından ay ışığının adamın donmuş gözlerine vurması ile laneti bozacak cümleleri fısıldadılar aynı anda..

Taşa dönmüş adamın saçları iki yana dökülürken, kanatları ve elleri kıpırdandı..Hırlarlar benzeri bir ses çıkarattı ilk ardından güçlü bir kahkaha attı.

"Gabriel Javier Goliath-"

"İsmimi hatırlattığın için teşekkürler, efendinin köpeği..Malum sekiz yüz yıldır taş haldeyim. " Diye alayla gülerek, taş kesilmiş boynunu bir sağa bir sola yatırdı canavar.

"Gabriel Javier Goliath..Yaptığın kötülükler,işlediğin cinayetler ve daha bir çok hatan, çiğnediğin kurallar sonucunda aldığın bin asırlık ceza Zamir Efendi'nin isteği üzerine geri çekildi.. Lakin hala burada, zincirlere bağlı bir şekilde kalmaya devam edecek, hiçbir canlıya dokunmayacaksın-Özellikle insanlara. "

"Ne anladım bu işten? Cezam devam etseydi ya, az bir şey kalmış zaten. " Canavar alayla konuşurken ,önüne gelen saçını ittirmeye çalıştı bir yandan.

"Özgür kalmadın, cezanın bir kısmı kalktı.. Gün batımı ve gün doğumuna kadar olan süre içerisinde canlı kalacak ama özgür olmayacaksın. " İki beden son sözlerini söyledikten sonra aynı anda arkalarını dönerek çıkışa ilerlediler ,arkalarında bıraktıkları canavar gürleyerek ayağa kalktı..Bileklerine bağlı zincirleri ,ne kadar sert ve güçlü bir şekilde çeksede korpartmayı başaramadı.

Alay ve acıyla gülerken gözlerinden akan siyah damlalar bile, kalbinin ne kadar kötü olduğunu gösteriyordu.

Taşlaşmış vücudundan kurtulmuş olabilirdi-Ki ondanda tam anlamıyla kurtulamamıştı.. Şimdi ise iki adım bile atamayacağı bir şekilde elleri zincirliydi. Özgürlük bunun neresindeydi!?

Gerçi özgür olmayı hak ettiği söylenemezdi.. Bir çok yerleşim yerinde dehşet saçmıştı zamanında. Akla gelebilecek her canlıya zarar vermiş, öldürmüştü,öyle bir boyuta gelmişti ki zevkten öldürmeye başlamıştı canlıları. Canavar ve insanların dünyasında çiğnemediği kural kalmamıştı.. Hatta bir süre gölgelere ve canavarlar hükmetmiş,uzun süreli bir kaos devrini açmıştı.

MEYUS (BxNONBINARY) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin