9-Hastalılta Sağlıkta Ve Yağmurda Çamurda

15.7K 1.3K 335
                                    

Adalinizimm  sana ithaf ediyorum 💜

Elley Duhe-Middle Of The Night

Elley Duhe-Middle Of The Night

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

╔══ஓ๑♡๑ஓ══╗

Gargoyle, basit taş heykeller gibi gelebilir ama anlamları çok daha derindi bu heykellerin.

Basit bilinen hikayeden ziyade fazla bilmeyen bir efsaneydi gece terörleri diye bilinen Gargoyle'ların efsaneleri.. Çok eski, hatta hatırlanamayacak kadar eski bir zamanda gölgelerin ve canavarların serbest olduğu, istedikleri gibi vahşet saçabildikleri zamanlarda Javier yıllar sonunda serbest kalmıştı.. Korkunç ailesinin zincirlerinden serbest kalmıştı bir canavara dönüşerek.

Zavallı adamın trajik hikayesini kimseler bilmezdi bu yüzden kendi ağzından dinlememiz gerekiyordu bunu ama konumuz Javier'in geçmişi değildi.

İsmiydi.

Gargoyle'lar ismini kimseye söylemezdi, kimselerin bilmemesi gerekiyordu.. Eğer öğrenen biri olursa ,o kişi hiç var olmamış gibi ortadan kaldırılırdı.

Bir Gargoyle'la ismini asla soramazdınız-Hadi sordunuz diyelim, eğer gözü dönmüş bir canavara denk geldiyseniz ,helvanız çok geçmeden kavrulmaya başlanırdı.

Çünkü bir Gargoyle'ın ismini öğrenen biri ona,onun ruhunun sahibi,efendisi olurdu.

Bunu öğrenen bazı güç sahibi olmak isteyenler Gargoyle'ların gönlünü aldıktan, onları kandırdırdıktan sonra isimlerini öğrenmiş ve küçük kasabalarında terörler estiremeye başlamışlardı bu yüzden Gargoyle'lar insanların sözlerine inanmaz ve onlara yaklaşmaz olurken bu bazı kişilerin hoşuna gitmemiş canavarların ailelerine, onlara zarar vererek ,zor kullanarak isimlerini öğrenemeye başlamışlardı.

Canavarları kendi çıkarları için bir çok şekilde kullanmışlardı.. Evet, aklınıza gelecek her şekilde. Cinsellik, ölüm, güç , şörhet, korku sarmak.. Ve daha bir çok şey.

Ama neyse ki uzun yıllar sürmemişti bu vahşet. Kendi kendilerini, canavarların aracılığı ile yok etmişlerdi farkında olmadan kendi kuyularını kazmışlardı. Bu süreçten sonra Gargoyle'lar kendi inlerine çekildi ve insanlarla iletişim kurmadılar.

Bir Gargoyle ismini ancak aşık olduğu zaman söyleyebilirdi ama karşısındaki kişi efendisi olacağı için ve canavarlar tutsak olmayı, kısıtlanmayı sevmediğinden aşk bile gerçek isimlerini söylemelerine engel olurdu.

Javier kollarında uyuyan minik bedeni izlerken elinin tersiyle, yumuşak yanağı okşadı nazikçe..

"Kurtar beni Yuşa.. "Diye fısıldadı. Eğer yeşil gözlü buraya gelmiyor olsa çoktan kafayı yerdi Javier ama yinede kocaman malikane üzerine geliyordu, zincirler o kadar sıkıyordu ki onu kurtulmak için bileklerini kırmayı göze alacak kadar sert çekiştiriyordu. Kanatları harika gözüküyor olabilirdi belki ama ağırlık yapıyordu sırtına.. Omuzlarındaki ve kalbindeki yükleri, acıları saymıyordu bile.

MEYUS (BxNONBINARY) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin