7-Geceye İşleyen Dokunuşlar

21.3K 1.4K 1K
                                    

╔══ஓ๑♡๑ஓ══╗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

╔══ஓ๑♡๑ஓ══╗

Yuşa bulanıklaşan görüşünü silmeye çalışırken taşa takılarak yere düştü.. Dizleri,avuç içleri, çenesi yara olurken üstü başı toprak olmuştu. Ağlaması şiddetlenirken dizinin acısı yüzünden zar zor ayağa kalktı ve bildiği patikayı bu sefer hızlı adımlarla geçerek tamamladı.

Malikanenin kapısını açtığında ağladığını ve koştuğunu duymuş olan Javier'in endişeli bakışları karşısında omuzları çökerken "Javier.. " Diye fısıldadı.

"Güzelim, ne oldu?"Canavar endişeyle minik bedeni süzerken güzel kokuya karışmış kan kokusu ile kaşlarını çattı.. Bugün geç gelmişti zaten, üstüne bu halde olması başına bir şeyler geldiğinin kanıtıydı. Yuşa yavaş adımlarla adama ilerlerken bir anda " ELLERİN! "Diye bağırdı. "Ellerini daha fazla hareket ettirebiliyorsun!"

Javier "Zincirler gevşedi.. De.. Çocuk şu an konumuz bu mu? " Diye homurdanırken minik bedenin saniyelik heyecanı ve mutluluğu yerini tekrardan ağlamaya bıraktı.Yavaş adımlarla Javier'in dibine girerek ,kollarını adamın boynuna sardı.. Canavar donup kalırken omzunu ıslatan göz yaşları ile ilk tereddüt etti ama sonra kaslı kollarını ,minik bedenin ince beline sardı.

"Ne oldu güzelim? "

"Dayım geldi.. " Diyerek burnunu çekti Yuşa."Yine dış görünüşüm ve erkek gibi olmadığım için hakaret etti. En sonunda dayanamadım cevap verdim, h-hırpaladı biraz beni. İleriye gideceği için kaçtım evden. "

Javier'in senelerdir damarlarında kurumuş olan kanlar ,geriden akmaya başlamıştı sanki. Sinirden bütün zerreleri gerilirken farkında olmadan minik bedeni sıkı sıkı tutmuştu. Yuşa'da sarılışını sıklaştırırken "Sen kendine kötü canavar diyorsun ya.. Dayım insan olmasına rağmen senden daha canavar. " Diye fısıldadı.

Javier minik bedenin geriye çekilmesi ile ondan önce davranarak ıslak yanakları kuruladı. Yuşa başını yere eğerek parmakları ile oynamaya başlarken "Yemek getiremedim.." Diye geveledi.

"Bunda üzülecek bir şey yok çocuk..Dudaklarını yerim sorun değil. "

Yuşa başka zaman olsa ters ters bakacağı bu cümlelere şimdi gülerken "Bu gece..Burada kalabilir miyim" Diye sordu çekingen bir şekilde.Javier pis bir sırıtışla "Olur." Derken minik bedenin belinden tutarak kendisine çekti.. Yuşa ellerini adamın göğüslerine koyarken, yakınlıklarından dolayı nefesini tutmamak için zor duruyordu. "Canını çok acıttı mı? "

"Hayır.. Sadece biraz sarstı,kolumu sıktı. Annem engel olduğu için çok bir şey yapamadı."

"Annen merak eder mi seni? "

"Hayır.. Arkadaşıma gidiyorum.. Dedim. " Yuşa'nın konuşması dudaklarına yaklaşan dudaklarla yavaşlarken ,gözleri kapanmıştı yavaş yavaş. Büyük ve soğuk el mint yeşili kazağından içeriye girdiğinde sıcak vücudu titredi.. Dudaklarına bastırılan dudaklar ile titrek bir nefes verirken ,canavarın kendisini öpmesine izin verdi.

MEYUS (BxNONBINARY) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin