╔══ஓ๑♡๑ஓ══╗
"Zincirler gevşiyor sanki.. " Diye mırıldandı Yuşa,uzun saçlarla oynarken.
"Evet.." Diye onayladı Javier. 'Senin sayende. '
Yuşa canavarın saçlarının yan kısmını örüp geri kalan kısımla beraber at kuyruğu yaparken "Sana uygun kıyafet bulabilir miyiz ki? " Diye mırıldanmıştı kendi kendine. Uzun mu uzun boylu basketbolcular gibiydi Javier.. Uygun kıyafet bulmak imkânsız değildi belki ama çok ama çok zordu.
"Efendim? " Javier dalgın olduğu için minik bedenin ne dediğini duymamıştı. "Yok bir şey demedim.. Saçların harika oldu. " Yuşa gülerek canavarın önüne geçtı.Bir kaç tutam saçı düzeltirken göbeğine bastırılan parmak ile gıdıklandığı için kahkaha atarak geriye kaçıyordu ki beline dolanan kolla bir yere gidemedi.
"Şu göbeğinin önünde eğilirim. " Diye mırıldandı Javier sırıtırken. Yuşa utangaç bir şekilde "Dalga geçme. " Diye mırıldanırken dudağında dolaşan parmak ile mor gözlere baktı.
"Dalga geçmiyorum, cidden önünde eğilirim. "Javier kumaş parçasını yukarıya kaldırarak ortaya çıkan minik göbüşe öpücük kondurduğunda Yuşa huylanarak kıkırdamıştı ama hemen arkasından gelen öpücük bonbardımanı ,malikanenin şapşup sesleri ve Yuşa'nın kahkahalarıyla dolmasına sebep olmuştu.
"Ay! Dur bekle.. " Yuşa nefes nefese kalmış halde soluklanırken Javier ellerini sıcak tende dolaştırdı.
"Sana bir şey soracağım.. Ben malikaneyi gezmiştim ya o gün -Hayır ,hayır bakma öyle tablodan bahsetmeyeceğim.. Ne diyordum? Heh! Malikanede gezdiğim gün piyano gibi bir şey görmüştüm ama emin değilim.. "
"Piyano var.. Evet. " Diye mırıldandı Javier bununla beraber minik beden "Çalabiliyor musun peki? " Diye sordu heyecanla.
"Bir zamanlar evet ama hala öyle midir bilmiyorum.. Malum yıllardır dokunmadım piyanoya.Ayrıca keman, çello ve arp çalabiliyordum. "
Yuşa'nım yeşil gözleri parlarken "Ben sadece flüt çalabiliyorum.Yani pek çalamıyorum çünkü nefesim yetmiyor-" Diye heycanlı heycanlı konuşuyordu ki adamın kahkaha atması ile sustu.
"Bebek misin sen? Nefesim yetmiyor ne.. " Javier gülmeye devam ederken Yuşa'nın 'Dalga geçme ya! Ben gidiyorum! ' Gibi şeyler söyleyerek cırlamasını, küsmesini beklemişti ama tam tersine hayran hayran bakıyordu. "Ne o? Aşık mı oldun? "
"Evet.. " Diye mırıldandı Yuşa..Adamın gülümsemesi o kadar harikaydı ki gözlerini alamıyordu.
"Dalga geçme ya! Diyip gitmeni bekliyordum doğrusu. " Diyerek gülümsedi Javier ve dudaklarını kendisine bakan çocuğun yanağına sürttü."Çok aşık olmuş gibisin, şu bakışlara bak. "
"Gülüşün.. Çok güzel de ondan! " Diye mırıldandı."Güzel mi? Sen bu dişleri görmedin herhalde. " Javier dudaklarını aralayarak sivri dişlerini gösterirken Yuşa ellerini ,yanaklardaki derin çukurlara getirirken "Peki sen bu gamzeleri gördün mü? " Dedi iddalı bir ses tonuyla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYUS (BxNONBINARY)
Fantasy[TAMAMLANDI] ╔══ஓ๑♡๑ஓ══╗ Bazı canavarlar bildiğiniz gibi nazik, aşk dolu, utangaç, sevimli, çocuk ruhlu değildi. Bazı canavarlar korkunçtu, acımasızdı,nefret doluydu.. Hatta bazıları vardı ki, zincirlere bağlanmış bir halde tutsaktı.. "YAKLAŞ İNS...