╔══ஓ๑♡๑ஓ══╗
Elinde tüfek tutan bir adam önden ilerlerken pis bir şekilde sırıttı. "Demek efsane doğruymuş! "
"Doğru tabii! Atalarımız bunların efendileriydi!" Diye atıldı başka bir adam. Javier "Siktirin gidin buradan aptal insanlar! " Diye gürlediği zaman adamlar ilk başta korkarak silahlarını canavara doğru çevirseler de içlerinden biri zincileri fark ederek kahkaha attı. "Zincilere bağlı.. "
Diğer adamlar silahlarını indirerek rahat bir hale gelirken Javier sinirle öne atıldı.. Zincirler yüzünden doğru düzgün bir şey yapamazken içinden küfür savurduğu sırada yanağını sıyıran kurşun ile kendisine ateş eden adama çevirdi mor gözlerini. "Buradan kurtulduğum an gözlerini oyacağım ,onları iştahla yerken kalbini sökeceğim.. " Az önceki sinirli ve saldırgan halinin aksine sakin bir tonda mırıldanması rahat olan bedenlerin karşılarındaki adamın canavar olduğunu hatırlatmış olacak ko tekrardan silahlarını kaldırdılar.
Bu adamlar, bugün buradan sağ çıkarsa eğer her şey istenmeyen yerlere giderdi... Hakaretleri kısıklı ve Yuşa hala burada olduğu için köşeye sıkışmıştı ama güçlü, korkutucu duruşundan ödün vermeyecekti.
"Etrafa bakının. " Ortada duran adamın emri ile diğer adamlar etrafa dağıldı. Javier'in alayla sırıtan yüzü aklına gelen yeşil gözlü ile donarken, merdivenlerden yukarı çıkmak için adım atan adamla beraber yüksek sesle kükredi. "NE İSTİYORSUNUZ?! "
"Sakin ol oğlum.. Sana zarar vermek gibi bir planımız yok. " Diye fısıldadı adam. Çok planları vardı şu zamana kadar ciddiye alınmayan yaşlı mı yaşlı dedesinin anlattıklarına inanan tek o olmuştu.. Bu canavar ile kendisine bir krallık kurarak dünyaya hakim olabilirdi, ayrıca canavarın ruhuna sahip oldukları zaman istediklerini yaptırabileceğini de biliyordu.. Düşünceleri ile pis sırıtması büyürken Javier alay dolu bir kahkaha attı.
Aptal insan farkında değildi belki ama şu lanet zincirler olmasa daha buraya adımını atamadan kellesi canavarın ağzında olmuş olacaktı. Hangi akla hizmet bu derece özgüvenli konuşabiliyordu?
"İnsan.. Belli ki zor durumdasın ve yardıma ihtiyacın var. " Diye sakin bir şekilde mırıldandı Javier dizleri üzerine çömelirken. Onun sakinleştiğini ve itaat edecek gibi duran halini fark eden adam, yukarı kata çıkmaktan vazgeçmiş olacak ki silahını yavaşça indirdi,olumlu bir mırıltı çıkartırken canavara doğru ilerlemişti.
"Benimde yardıma ihtiyacım var. Görüyorsun, zincirlere bağlıyım buradan kurtulabilmek için bir insana ihtiyacım var. Sen gelmeseydin efendim ,ömür boyu burada kalmak zorunda olacaktım. "
Adam kendisini önemli biri gibi hissederek göğsünü kabartırken biraz daha yaklaştı canavara. Arkasından "Ne yapıyorsun? Uzaklaş ondan!"Diye bağıran yandaşları umrunda değildi şu an.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYUS (BxNONBINARY)
Fantasy[TAMAMLANDI] ╔══ஓ๑♡๑ஓ══╗ Bazı canavarlar bildiğiniz gibi nazik, aşk dolu, utangaç, sevimli, çocuk ruhlu değildi. Bazı canavarlar korkunçtu, acımasızdı,nefret doluydu.. Hatta bazıları vardı ki, zincirlere bağlanmış bir halde tutsaktı.. "YAKLAŞ İNS...