"Μαλακα δεν το πιστεύω πάμε χωριό ρεε" είπα ενθουσιασμένη στην Έλενα
"Μαλακα και εγώ αλλά σε κλείνω ρε γιατί δεν θα ετοιμάσω ποτέ τα πράγματα έλα μπάι τα λέμε το πρωί " μου είπε και με έκλεισε.
ΑΧΧΧ ΕΙΜΑΙ ΦΟΥΛ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΗΗ
Λοιπον να αρχίσω από τα βασικά.
Με λένε Νατάσσα είμαι 17 χρόνων και αυτό είναι το τελευταίο μου καλοκαίρι σαν μαθήτρια .
Κάθε χρόνο πάω διακοπές στο χωριό μου με την κολλητή μου την Έλενα και τα τελευταία 3 χρόνια πάμε μόνες μας χωρίς γονεις.
Τώρα αφού τελειώσαμε με την προετοιμασία για πανελλήνιες ετοιμαζόμαστε να ξανά πάμε.
Μπορώ να πω ότι η προετοιμασία για πανελλήνιες ήταν αρκετά δύσκολη και κουραστηκη και έχουμε πει με την Έλενα να το κάψουμε αυτό το καλοκαίρι .
Το επόμενο πρωί:
Ειχε έρθει η μαμά της Έλενας να μας πάρει για να μας αφήσει στο λιμάνιΜε την μαμά της Έλενας είμαι πολύ δεμένη και την έχω σαν 2η μητέρα
"Λοιπόν αγάπες μου να προσέχετε και να παίρνεται προφυλαξεις. Ααα επίσης να περάσετε τέλεια"
"ΜΑΜΑ!" είπε η Έλενα στην μητέρα της
Αααχχ κυρία Δήμητρα πόσο καλά μας ξέρεις
Βγήκε από το αμάξι για να μας χαιρετήσει
"Θα μου λείψετε κορίτσια μου" είπε και μας αγκάλιασε σφιχτά
Και εμένα θα μου λείψει .
Αφού μπήκαμε στο καράβι και αφησαμε τις βαλίτσες μας πήγαμε να βρουμε σαλονακι να κάτσουμε .
Ήμασταν ενθουσιασμένες
"Μαλακα ανυπομονώ φουλ" μου είπε εκείνη
Ανυπομονούσα και εγώ το ίδιο
Βέβαια είχαμε αρκετές ώρες ακόμα μέχρι να φτάσουμε αλλά δεν πειράζει είχαμε η μια την άλλη και η ώρα θα πέρναγε γρηγορότερα .
Αρχίσαμε να συζητάμε για τα παιδιά από εκεί, για πράγματα που θέλουμε να κάνουμε και τέτοια διαφορά.
Νιώθαμε ότι αυτό θα είναι το καλύτερο καλοκαίρι.
Έπρεπε να είναι.
~~~~"Οι επιβάτες με προορισμό την Νάξο να εισέλθουν στα γκαράζ για αποβίβαση ευχαριστώ"
Ακούσαμε την κυρία στα μικρόφωνα να λέει και έτσι μαζέψαμε τα πράγματα μας ,πετάξαμε τα σκουπίδια μας και μπήκαμε στην ουρά για να πάμε στα γκαράζ.
YOU ARE READING
𝑯𝒊𝒎.
Teen Fiction"Νατάσσα θάρρος ή αλήθεια;" "θάρρος" απάντησα δυναμικά "έχεις το θάρρος να παραδεχτείς ότι γουστάρεις τον Δημήτρη;" "Τι;" ρώτησε εκείνος "Οχι γιατί κάτι τέτοιο δεν ισχύει" απαντησα και ένιωσα το βλέμμα του να με καίει Απόσπασμα από το κεφάλαιο...