Π29

161 7 2
                                    

"Και που είσαι τώρα;" Ρώτησα εγώ γεμάτη ενθουσιασμό και ανυπομονησία.

"Στο λιμανι, περιμένω τον Γιώργο να έρθει με το αμάξι να πάρει την βαλίτσα " μου απάντησε εκείνος .

Με το ζόρι τον άκουγα βέβαια μιας και είχε ανυπόφορη φασαρία .

"Σε περιμένω" του αποκάλυψα .

"Αυτό ήθελα να ακούσω. Λοιπόν σε κλείνω γιατί ήρθε ."

Είμαι πολύ χαρούμενη που ήρθε και ο Δημήτρης επιτέλους. Ήξερα ότι έρχεται δύο μέρες αφού έρθω εγώ με την Έλενα, όμως ήμουν αρκετά ανυπόμονη για να περιμένω.

Αυτές τις δύο μέρες έχουμε αραξει με τον Γιώργο την Νόρα και τον Ιάσονα  στο γηπεδο πίνοντας μπύρες.

Ασφαλώς και υπήρξα πολλές φορές φανάρι όμως δεν πειράζει μέχρι και αυτό πλάκα έχει.

Ο Γιώργος και η Νόρα μας ανακοίνωσαν ότι θα μετακομίσουν μαζί μόνιμα στην Αθήνα αν η Νόρα περάσει στις σχολές που έχει δηλώσει. Ο Γιώργος δεν πηγαίνει σε κάποια δουλειά μιας και έχουν μια οικογενειακή επιχείρηση με παράρτημα και στην Αθήνα οπότε θα δουλεύει εκεί αν μετακομίσουν.

Αυτό θα είναι υπέροχο μιας και σίγουρα θα συναντιομαστε ,αν γίνει αυτό, όλοι μαζί.

Έβαλα ένα σορτσάκι με ένα απλό γκρι κοντομανικο t-shirt από πάνω. Φόρεσα τα all-stars μου και έφυγα για το σπίτι του Δημήτρη.

Είχε έρθει εδώ και 3-4 ώρες και μου έστειλε να πάω από εκεί. Ευτυχώς δηλαδή γιατί δεν ξέρω αν θα άντεχα μέχρι το βράδυ .

Επιτάχυνα το βήμα μου, ώσπου βρέθηκα έξω από την πόρτα του. Έριξα μια τελευταία ματιά στο πρόσωπο μου με την βοήθεια της οθόνης του κινητού μου και χτύπησα την πόρτα.

Εκείνος μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα άνοιξε και εγώ πήδηξα αμέσως στην αγκαλιά του. Είχα δέσει τα πόδια μου γύρω από την μέση του και εκείνος είχε τυλίξει την μέση μου με τα δικά του.

Μείναμε για κάμποσα δευτερόλεπτα έτσι μέχρι που με άφησε στο έδαφος.

"Μου έλειψες " μου είπε εκείνος, χαρίζοντας μου ένα χαμογελο.

"Και εμένα βλάκα" του απάντησα ανταποδίδοντας του το χαμόγελο.

Μου έκανε νόημα να κάτσω στον καναπέ και έτσι και έκανα.

Η αλήθεια είναι πως αυτός ο καναπές μου δίνει πολλά flashbacks τα οποία δεν θέλω και να θυμάμαι.

𝑯𝒊𝒎.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang