Μάιος
Το σχολείο τελείωσε και εγώ είμαι πιο αγχωμενη από ποτέ μιας και σε λιγότερο από δύο εβδομάδες ξεκινάνε οι πανελλήνιες.
Ως πρώτος μου στόχος είναι η ψυχολογία και ως δεύτερος νομική. Μετά σκέφτομαι για κοινωνική λειτουργός και ίσως κάποια στρατιωτική σχολή όπως αστυνομία ή κάτι τέτοιο.
Οι επιλογές μου έχουν πολύ υψηλά μόρια αλλά είμαι αρκετά επιμελής σαν μαθήτρια οπότε πιστεύω ότι κάποια από όλες μου τις επιλογές θα την πιάσω.
Το μόνο που με παρηγορεί είναι ότι τελείωσα το σχολείο, είμαι αρκετά συγκινημένη και καθόλου συνειδητοποιημένη ότι τον Σεπτέμβρη που έρχεται δεν θα πάρω την τσάντα μου και θα έρθω στο σχολείο.
Όμως δεν με πειράζει μιας και ήξερα ότι κάποια στιγμή θα γινόταν αυτό και αργά ή γρήγορα θα το συνηθίσω.
Η Έλενα νιώθει πολύ σίγουρη για τον εαυτό της. Θέλει να περάσει φιλολογία ή κοινωνιολογία. Μακάρι να τα καταφέρει.
[...]
Πήρα μια βαθιά ανάσα και άφησα την κόλα μου στην έδρα του επιτηρητή. Εκείνος έκανε τα απαραίτητα και μετά από μερικά δευτερόλεπτα αποχώρησα από την αίθουσα.
Πάει και αυτο. Τελευταίο μάθημα σήμερα. Ιστορία συγκεκριμένα. Νιώθω πως τα έχω πάει καλά αλλά δεν είμαι καθόλου σίγουρη αν περνάω.
Όμως υποσχεθηκαμε στους εαυτούς μας και εγώ και η Έλενα ότι μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα δεν θα ασχοληθούμε ξανά με αυτό το ζήτημα. Ούτως η άλλως σε 20 μέρες φεύγουμε για Νάξο. Το καλοκαίρι μας μόλις ξεκινάει και επιτέλους τέλος τα φροντιστήρια, τέλος τα πάντα. Σε ένα μήνα περίπου κλείνω και τα 18 οπότε θα είμαι και επισήμως ενήλικη.
Άνοιξα το κινητό μου και πληκτρολογησα ένα μήνυμα για να το στείλω στην ομαδική.
Από τότε που ο Γιώργος και η Νόρα κάνανε την αρχή να στείλουν, μιλάμε ασταμάτητα. Φταίει που πλησιάζει και η επανασύνδεση μάλλον.
natassaa.p
ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΕ 20 ΜΈΡΕΣ ΞΑΝΑ ΜΑΖΙ ΟΥΥΥΥ🎉giorgos.pappas
ΑΝΤΕ ΤΣΑΚΙΣΤΗΤΕnatassaa.p
ΑΗΑΗΑΗΑΗΑgiorgos.pappas
Πώς γράψατε τελευταίο μάθημα;natassaa.p
Ας ελπίσουμε καλά . Η Νόρα;giorgos.pappas
Δεν ξέρω τώρα την περιμένω να βγει
YOU ARE READING
𝑯𝒊𝒎.
Teen Fiction"Νατάσσα θάρρος ή αλήθεια;" "θάρρος" απάντησα δυναμικά "έχεις το θάρρος να παραδεχτείς ότι γουστάρεις τον Δημήτρη;" "Τι;" ρώτησε εκείνος "Οχι γιατί κάτι τέτοιο δεν ισχύει" απαντησα και ένιωσα το βλέμμα του να με καίει Απόσπασμα από το κεφάλαιο...