Σήμερα είναι η μέρα όπου θα δούμε την Ιωάννα ύστερα από έναν χρόνο.
Ούτε εγώ δεν ξέρω πως πέρασαν έτσι οι μέρες.
Έχουμε κανονίσει στις 9 το βράδυ να βρεθούμε . Εκείνη είχε φτάσει εδώ και ώρες αλλά είπαμε να μην την επισκεφτούμε μιας και θα θέλει να τακτοποιηθεί και να καθαρίσει το σπίτι.
Μας είπε ότι θα έρθει με το αγόρι της φέτος οπότε ανυπομονώ να γνωρίσω και τον περιβόητο Αλέξανδρο που τόσα έχουμε ακούσει.
"Πώς σου φαίνεται αυτό;" Ρώτησε η Έλενα. Ζητούσε την γνώμη μου για το σημερινό της ντύσιμο.
Είχε φορέσει ένα μαύρο τζιν με μια κόκκινη τοραντε μπλούζα που ταίριαζε απίστευτα με το μακιγιάζ της.
"Κούκλα εισαι ότι και αν φορέσεις " της είπα και της ανέβασα το ηθικό.
Ρίξαμε μια τελευταία ματιά στον καθρέφτη και φύγαμε. Περπαταγαμε όσο πιο γρήγορα μπορούσαμε για να δούμε την φίλη μας. Μας είχε λείψει πολύ.
Φτάσαμε στο σημείο συνάντησης μας και ήταν εκεί μαζί με ένα ψηλό γεροδεμένο παιδί με μπόμπα. Καταλάβαμε αμέσως ότι αυτός είναι ο Αλέξανδρος .
"ΑΑΑΑΑΑΑ" τσιρηξαμε και οι τρεις και πέσαμε η μία πάνω στην άλλη .
"ΗΛΙΘΙΕΣ ΜΟΥ ΛΕΙΨΑΤΕ" φώναξε η Ιωάννα καθώς μας αγκάλιαζε πιο σφιχτά.
"ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΒΛΑΜΜΈΝΗ " είπε η Έλενα ενθουσιασμένη.
Μόλις αφήσαμε η μία την άλλη έπρεπε να συστηθουμε στον Αλέξανδρο.
"Γεια εσύ θα είσαι ο Αλέξανδρος." Είπα και έτεινα το χερι μου για χειραψία .
Εκείνος ανταπέδωσε .
"Είμαι η-" ξεκίνησα να λέω αλλά με διέκοψε .
"Άσε με να το μαντέψω ,λοιπόν εσύ είσαι ή η Νατάσσα ή η Νόρα , εσύ είσαι σίγουρα η Έλενα. Θυμάμαι το καστανό σκούρο σγουρό μαλλί που είχε αναφέρει η Ιωάννα" είπε ο Αλέξανδρος.
Φαίνεται να έχει πολύ πλάκα από την πρώτη εντύπωση που μου δίνει.
"Ναι εγώ είμαι αυτή . Αυτό το μαλλί με μαρτυράει. " Είπε η Έλενα χιουμοριστικά και έκανε χειραψία με τον Αλέξανδρο.
"Λοιπόν εγώ είμαι η Νατάσσα. Η Νόρα δεν έχει φανεί ακόμα " του είπα και εκείνος μου χαμογέλασε.
"ΑΑΑΑΑΑΑ ΜΑΛΑΚΑΑ" φώναξε η Νόρα και έτρεξε προς το μέρος της Ιωάννας
"ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΘΑ ΑΡΓΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ" είπε η Ιωάννα και αγκαλιάστηκαν.
YOU ARE READING
𝑯𝒊𝒎.
Teen Fiction"Νατάσσα θάρρος ή αλήθεια;" "θάρρος" απάντησα δυναμικά "έχεις το θάρρος να παραδεχτείς ότι γουστάρεις τον Δημήτρη;" "Τι;" ρώτησε εκείνος "Οχι γιατί κάτι τέτοιο δεν ισχύει" απαντησα και ένιωσα το βλέμμα του να με καίει Απόσπασμα από το κεφάλαιο...