Π2

258 15 8
                                    

Το επόμενο πρωί έφτασε.

Για κάποιο λόγο ξύπνησα νωρίς και έτσι μιας και δεν είχα τι να κάνω αποφάσισα να χαζέψω λίγο Instagram.

Και όχι δεν έχει ίντερνετ στο χωριό αλλά προνοησα και πήρα απεριόριστα γατάκια.

Ο χρήστης dimitriss_tr άρχισε να σας ακολουθεί.

Η δημοσίευση σας άρεσε στον χρήστη dimitriss_tr

Η δημοσίευση σας άρεσε στον χρήστη dimitriss_tr

Τον έκανα follow back και έκανα λαικ και στην μια φωτό που είχε ανεβάσει.

Ήταν στην θάλασσα και δεν φόραγε μπλούζα.

Μπορώ να πω οτι έχει πολύ ωραίο σώμα.

Ξύπνησε και η Έλενα και αρχίσαμε να συζητάμε για το τι έγινε χθες.

Έστειλα μήνυμα στην Νόρα να δω αν θα πάμε για μπάνιο τελικά σήμερα.

Κάθε χρόνο πηγαίνουμε για μπάνιο και κοιμόμαστε στην θάλασσα με φωτιά και μουσική.

Μου απάντησε η Νόρα και μου είπε να πάμε για ολονυχτία.

Τέλεια τέλεια .

Δώσαμε ραντεβού όλοι μαζί στην στάση σε 1 ώρα.

Μπήκα για ένα μπάνιο και έκανα ολοκληρωτικό ξύρισμα και αφού βγήκα μπήκε η Έλενα.

Φόρεσα ένα γαλάζιο ανοιχτό μπικίνι μαγιό. Ήταν τριγωνακι και μπορώ να πω σχετικά αποκαλυπτικό αλλά αγκάλιαζε τέλεια το σώμα μου.

Η Έλενα φορεσε ένα κόκκινο επίσης τριγωνακι μαγιό επίσης αποκαλυπτικό που πήγαινε τέλεια με τα καστανά σκούρα μαλλιά της.

Από πάνω έβαλα ένα σορτσάκι και μια μαύρη τιραντακι μπλουζα.

Πήραμε τις σχολικές μας τσάντες και τις γεμίσαμε με πετσέτες αντηλιακό κάτι κρουασάν,νερό και λεφτά και ένα φούτερ η κάθε μία γιατί το βράδυ θα κάνει κρύο. Επίσης βάλαμε παπούτσια και αντικουνουπικο γιατί έχει του πουστη τα κουνούπια.

Τα μαλλιά μου τα έπιασα μια ψηλή αλογοουρά και η Έλενα το ίδιο

Βάλαμε τα γυαλιά μας και φύγαμε.

Αφού είπαμε 65 καλημέρες και απαντήσαμε 27 φορές στις γιαγιάδες που τους πήρε ο πόνος να μαθουνε τοινος είμαστε εμείς φτάσαμε στην στάση όπου ήταν όλοι.

"Καλως τα αρχιδια μας τα δύο" είπε ο ιασονας.

"Καλώς σας βρήκαμε" απάντησε η Έλενα.

𝑯𝒊𝒎.Where stories live. Discover now