Αφού το ανακοινώσαμε στα παιδιά ότι ήμαστε μαζί ,πλέον επίσημα βγαίναμε τριάδα ζευγάρια.
Όχι ότι τα παιδιά δεν το ήξεραν ότι κάτι υπάρχει ανάμεσα μας ,αλλά αυτό είναι άλλο.
"ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΟ ΘΑ ΤΟΝ ΧΩΡΙΣΩ" φώναξε εξαγριωμένη η Έλενα αφού τερμάτισε την κλήση της με τον Ιάσονα .
Πέταξε το κινητό της στον καναπέ και πήγε κατευθείαν προς την κατάψυξη για να πάρει το παγωτό.
Έχω πολλές απορίες .
"Τι έπαθες παιδί μου;" Την ρώτησα εγώ .
Εκείνη εχωσε ένα κουτάλι μέσα στο παγωτό και ξεκίνησε την επίθεση προς αυτό.
"Είναι η τρίτη μέρα που με παρατάει για να βγει με αυτή την..άντε μην πω και εγώ τώρα " απάντησε κουνώντας με μανία το πόδι της πανω-κατω
"Ποια;" Ρώτησα εγώ.
Εκείνη με κοίταξε με δολοφονικό βλέμμα.
Εντάξει δεν είχε και αδικο. Δεν έχω ιδέα αν μου έχει πει και δεν το θυμάμαι ή αν απλά παρέλειψε να αναφέρει κάτι.
"Ήρθε η κοπέλα ενός φίλου του εδώ και ο Ιάσονας βάλθηκε να της κάνει ξενάγηση το νησί μη χεσω. Και σιγά και τις τρομερές σχέσεις που έχει μαζί της." με διαφωτισε.
Η αλήθεια είναι ότι μου κακοφανηκαν όλα αυτά που άκουσα. Έτσι και ο Ιάσονας κάνει καμία βλακια στην κολλητή μου.
"Δεν θέλω να βάλω το κακό αμέσως στο μυαλό μου αν και είναι πολύ ύποπτη η συμπεριφορά του. " Της απάντησα .
"Δεν είμαι παράλογη, άντε ας βγουν μια μέρα πρέπει να βγουν τρεις απανωτές;" Ρώτησε ρητορικά.
"Δίκιο έχεις. Εγώ λέω να τον ρωτήσεις στα ίσα τι παίζει"
Δεν ξέρω αν συμβαίνει κάτι όμως από το να καθόμαστε και να κάνουμε εικασίες καλύτερα έτσι.
"Αχ Νατάσσα αν με απατάει τι θα κάνω;" Ρώτησε βουρκωμενη.
"Θα τον φτύσεις και θα φύγεις με το κεφάλι μπροστά. Όμως ας είμαστε ειλικρινείς ο Ιάσονας λιώνει για σένα." Την καθυσηχασα και την τάισα μια τελευταία μπουκιά παγωτό.
Το τηλέφωνό μου ακούστηκε από το βάθος να χτυπάει.
Ο Δημήτρης με καλούσε.
"Έλα"
"Έλα μωρό μου που είσαι;" Ρώτησε με βραχνή φωνή.
Μάλλον μόλις ξύπνησε
"Εδώ σπίτι με την Έλενα. Εσύ μόλις ξυπνησες να φανταστώ"
YOU ARE READING
𝑯𝒊𝒎.
Teen Fiction"Νατάσσα θάρρος ή αλήθεια;" "θάρρος" απάντησα δυναμικά "έχεις το θάρρος να παραδεχτείς ότι γουστάρεις τον Δημήτρη;" "Τι;" ρώτησε εκείνος "Οχι γιατί κάτι τέτοιο δεν ισχύει" απαντησα και ένιωσα το βλέμμα του να με καίει Απόσπασμα από το κεφάλαιο...