Δημήτρης:
Είχα θολώσει. Το μόνο που σκεφτόμουν ήταν η στιγμή που τον είδα κολλημένο πάνω της. Η στιγμή που είδα ότι είχε τα χείλια του πάνω στα δικά της
Το κινητό μου χτυπούσε συνέχεια και ηξερα ότι ήταν εκεινη οπότε απέρριπτα τις κλήσεις. Δεν ήθελα να την ακούσω.
Νιώθω προδομένος, όπως πέρσι που νόμιζα ότι το είχε κάνει με κάποιον άλλον . Όμως τώρα είναι χειρότερο γιατί με απάτησε στην πραγματικότητα.
Παρόλαυτα δεν ήθελα να αντιδράσω όπως πραγματικά ένιωθα μιας και ήξερα ότι θα την τρομάξω και θα την πληγώσω.
Πάντα όταν έχω νεύρα της λέω κουβέντες που την πληγώνουν και ας μην το παραδέχεται.
Έκανα την διαδρομή από το κλαμπ στο σπίτι μου είκοσι πέντε λεπτά μιας και πήγαινα πολύ γρήγορα.
Κατέβηκα από την μηχανή και μπήκα μέσα στο σπίτι μου.
Κοίταξα γύρω μου και προσπάθησα να μπλοκάρω το μυαλό μου από το να μου στείλει αναμνήσεις και στιγμές μαζί της σε αυτόν τον χώρο.
Προσπάθησα να αποτρέψω τον εαυτό μου και να τον απαλλάξω από το να αναρωτηθεί γιατί.
Όμως δεν τα κατάφερα και να μαι εδώ να τελειωνω ένα μπουκάλι κρασί και να καπνιζω το όγδοο στριφτό με την μόνιμη σκέψη γιατί μου το έκανε αυτό .
Δάκρυα ξεκίνησαν να τρέχουν από το πρόσωπο μου . Δεν έβρισκα λόγο να τα σταματήσω μιας και το είχα ανάγκη.
Νατάσσα:
Πήρα ένα ταξί και έφτασα αμέσως στο χωριό. Έτρεξα προς το σπίτι του Δημήτρη και ξεκίνησα να χτυπάω απελπισμένα το κουδούνι.
Κατάλαβα ότι ήταν εκεί μιας και είδα την μηχανή έξω από το σπίτι του.
Άργησε να μου ανοίξει αλλά τελικά το έκανε.
Η εικόνα του ήταν τραγική. Κόκκινα πρησμένα μάτια και απώλεια ισορροπίας μπορούσα να διακρίνω ως πρώτη εικόνα.
Κατάλαβα αμέσως ότι είχε πιει και δεν ένιωθα καθόλου περήφανη για αυτό.
"Τι θες εσύ εδώ;" Με ρώτησε σκουπίζοντας ένα δάκρυ που πήγε να τρέξει .
"Δημήτρη θέλω να σου εξηγήσω." Του είπα επιθυμώντας να με αφήσει να το κάνω.
"Παράτα με" μου είπε και προσπάθησε να μου κλείσει την πόρτα, όμως κατάφερα να σπρώξω την πόρτα και να μπω μέσα .
KAMU SEDANG MEMBACA
𝑯𝒊𝒎.
Fiksi Remaja"Νατάσσα θάρρος ή αλήθεια;" "θάρρος" απάντησα δυναμικά "έχεις το θάρρος να παραδεχτείς ότι γουστάρεις τον Δημήτρη;" "Τι;" ρώτησε εκείνος "Οχι γιατί κάτι τέτοιο δεν ισχύει" απαντησα και ένιωσα το βλέμμα του να με καίει Απόσπασμα από το κεφάλαιο...