A Másik Nő

94 5 1
                                    


Van egy dobos srác, akiért mostanában mondhatni eléggé odavagyok.🤭 Sajnos van éppen barátnője, illetve neves előadókkal lép fel, szóval azért kap figyelmet - főleg az enyémet😅, bár ritkán váltunk csak egymással 1-2 szót -, nevezzük mondjuk Daninak. A szerenád utáni este Maya nálam aludt, és már baromi fáradtak voltunk, illetve "egy kevéske" alkoholos befolyás alatt álltunk* mire hazaértünk, így befeküdtünk az ágyba, és beszélgettünk, amíg elaludtunk. Ebből a beszélgetésből találtam érdemesnek megosztani veletek egy foszlányt.


Én: Le kell fogyni a f@szba.

Maya: Dehogy kell!

Én: Nem fog szeretni a Dani. A másik barátnője vékony.

Maya: A MÁSIK BARÁTNŐJEEEEE?!?! 

Én: 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ Jééézusom, ez nagyon gáz! Fogalmam sincs, miért mondtam. 

Maya: Tetszik, hogy ilyen minden gondolkodás nélkül ezt mondtad, és full lázan a barátnőjének tituláltad magad. lol




*Disclaimer: Mindketten nagykorúak🔞 vagyunk már egy jó ideje, senkit nem szeretnék felelőtlen alkoholfogyasztásra buzdítani, főleg nem akkor, ha kiskorú az illető. Nem szükséges ahhoz, hogy az ember jól érezze magát, nem alapkelléke egy bulinak. Senki ne érezze magát kötelezve rá, hogy alkoholt fogyasszon csak azért, mert a többiek is ezt teszik. Ettől nem lesz valaki felnőttebb vagy menőbb. 🙅‍♀️Nekünk aznap pont így jött ki a lépés, de ez nem egy rendszeres program az életünkben, illetve mindig felelősségteljesen bánunk az alkohollal, olyan emberekkel és olyan környezetben iszunk, akikkel és ahol biztonságban vagyunk.🥂 Always be safe, kids.

AranyköpésekWhere stories live. Discover now