Just DJ Things

101 10 0
                                    


Az egyik legjobb barátnőm épp azt immitálta, hogy egy DJ. Táncolt, ugrált, kiabált, én meg fetrengtem a röhögéstől az ágyán. De természetesen, amit eddig csinált, nem volt elég, valamivel fokozni kellett a dolgot. Sikerült neki.

- NEM HALLOM A KEZEKEEEET! - kiabálta torka szakadtából, miközben a fejhallgatóját igazgatta.

Egy szóval tudom kifejezni, amit ezután éreztem: DEAD. 🤣🤣



----


Erről eszembe jutott, hogy Rebivel decemberben elmentünk egy koncertre az egyik szórakozóhelyre a városban. Első sorból végigtomboltuk, baromi jól éreztük magunkat, de miután vége lett, kimentünk kicsit levegőzni. Kinn állunk az épület előtt, isszuk a vizünket, erre egyszer csak odatántorog hozzám egy atom részeg csávó. 
(Kis back story: már bent is volt vele egy incidensünk, mert Rebivel megkaptuk az egyik setlistet, és az "úriember" minden áron szerette volna megkaparintani a kezemből. Nem hagytam!!!!!)

Csávó: *üveges tekintettel motyog nekem valamit*

Én: Mi van?

Csávó: *engem utánoz* "Mi van?" Hülye p*cs@. . .

És ezután elszédelgett a haverjával. Ránézek Rebire, elkezdek röhögni. 

Rebi: Ki az a DJ Nara?

Én: Ez most hogy jött?

Rebi: Hát a csávó, aki idejött. Azt kérdezte, hogy "DJ Nara?".

Én: MIVAAAAAAN?🤣🤣 Én nem értettem, mit mondott.


Szóval azóta ezen poénkodunk, meg előszeretettel röhögünk rajta, hogy én vagyok DJ Nara.  Akárhányszor látjuk, hogy valamelyik szórakozóhelyre jön, mindig kampányolok, hogy jöjjenek el, mert valamiből fizetni kell a számlákat. 🤣🤣 Fellépésekért érdeklődjetek DM-ben! 🤣🤣


AranyköpésekWhere stories live. Discover now