Gyerekjáték

61 4 14
                                    


Július végén egyik este kiderül, kit melyik egyetemre vettek fel. Ezen a napon több városban is programokat szoktak szervezni, nálunk is így volt. Miután a téren kihirdették az eredményeket, és mindannyian megkaptuk az SMS-t, elmentünk a kedvenc kávzónkba/bárunkba/kocsmánkba(?). 

Egyszer csak leül a mellettünk lévő asztalhoz két nagyszülő, a szülők, és két kisgyerek. Este fél tízkor. KICSI gyerekek. Olyan 3-4 év körüliek.


- A nagyszülők elhozták beb@szni az unokáikat? - hüldezett Gabi.

- És te, Marcika? - hallatszott a nagypapa kérdése a szomszéd asztaltól.

- "És te, Marcika, mit iszol? Én egy vodkaszódát kérek!" - poénkodott Maya.

- A mojito végülis csak egy limonádé, nem? - kontráztam rá.


Kis idő elteltével a kislány elejtette a Calippoját, amit addig eszegetett, és elkezdett sírni.


- Ha abbahagyod a sírást, a papa vesz neked egy másik italt - próbált egyezkedni az anyukája.

- Fejezd be a sírást, mert ez már nekem kellemetlen - közölte az apukája.

- Tudhattam volna, hogy ez lesz. Volt egyáltalán olyan, hogy nem ejtetted le? - vonta kérdőre az anyukája.

- Nem emlékszem - felelte a kislány.

- NÉZZ A SZEMEMBE! Volt olyan? Nem volt, egyszer sem! - folytatta az anyuka.


AranyköpésekWhere stories live. Discover now