Best of Bori

264 11 0
                                    


Sajnos ezeknek a csodáknak nem lehettem fültanúja, mivel Bori a másik csoportban van (két csoportra van osztva az osztály majdnem minden órán), de hála Danielláéknak, minden eljutott hozzám előbb-utóbb.


Törióra előtt szokásunk egymásnak gyorsan felmondani az anyagot, hátha mi felelünk. Mivel a világtörténelmet angolul tanuljuk, elég szép módszert fejlesztettünk ki ilyen alkalmakra: olyan hunglishul beszélünk, mint amilyet még életében nem hallott senki. Nem volt ez most sem másképp.

Bori nagyban ecsetelte a római kori történelmet Daniellának, mikor elhangzott ez a gyöngyszem.

- Ő defeated Sparcus.

-

Bori ült a teremben, bámult ki az ablakon, mert leesett idén az első hó. Még nem sokan vették észre, és Daniella pont akkor ment oda hozzá, hogy megkérdezze, ki a hetes. 

- Esik a hó, menj te is!

Azt hiszem, meglehetősen kielégítő választ kapott.

-

Egyik ének órán beszélgettünk Borival (mindegyiken beszélgetünk, na), természetesen párhuzamosan a tanárral.

Ekkor már nem is tudom miért, de Bori a kelleténél kicsit hangosabban megszólalt:

- Rám beszél!

Most ez vagy rólam beszél akart lenni, vagy az, hogy a tanár próbálja elnyomni a sztorizgatását, vagy valami teljesen más. . . A lényeg, hogy borzasztóan jó volt abban a szituációban.

Bori Ferivel jár, lassan már egy éve. (Update: azóta szakítottak.) Feri """kicsit""" """néha""" elviselhetetlenül gyerekesen viselkedik.

Pont Valentin-nap volt, mikor is szintén énekórán ültünk, és én épp nyavalyogtam neki egy sort.

- Miért nem lehetek szőke? - szólt a költői kérdés. Erre Borinak sem kellett több, azonnal rákontrázott.

- Miért nem lehetek szingli?

AranyköpésekNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ