Sziasztook!
Huuh, na ilyen hosszú írói válságban sem szenvedtem még soha! :P
Dee sikerült, itt vagyok! És magammal hoztam szegény biaslistám gyilkosait iis, így estére!Jó olvasást! <3
Chan:
Lassacskán már két órája hívásoztok az éjszakába nyúlóan, miközben Chan a stúdiójában dolgozik egy újabb számon. Már napok óta nem láttad őt, ezért felhívtad, hogy legalább beszélhess vele. De hosszú napon vagy túl, ezért percről percre kezdesz egyre laposabbakat pislogni, míg a háttérből beszűrődő dallam egyenletes ritmusa perceken belül álomba nem ringat.
- Baby, milyen lett? - szólal meg fáradtan, hosszas percek után Chan - Baby? - szakítja el tekintetét a laptopjától, miután nem válaszoltál neki. A telefonjára pillantva akaratlanul is elmosolyodik, ahogyan észreveszi, hogy elaludtál - Annyira szeretlek! - suttogja szeretetteljes hangján - Szép álmokat, Tündérem! - búcsúzik el halkan.
Minho:Órák óta színtiszta rajongást tükröző tekintettel figyeled táncoló Kedvesed, miután felhívott, hogy sajátosan ugyan, de pótolja egy kicsit a külön töltött időt. A promóciós időszak kicsit megbolygatta a mindennapjaitokat, így alig tudtok beszélni, jóformán csak olyan embertelen időben, mint az éjszaka közepén. Olyankor, mikor már fáradt vagy és csak egy pillanat választ el attól, hogy behunyva a szemeid elaludj, akárcsak most.
- Milyen voltam? - nyúl Minho a telefonjáért kimerülten, miután végzett a gyakorlással. Amint megpillantotta, hogy időközben elpilledtél, ajkai egy édes mosolyra húzódnak - Én gyönyörű Hercegnőm! - fekszik a hasára - Aludj jól Kincsem, sietek haza! - súgja csöndesen, majd lassan szedelődzködni kezd.
Changbin:Furcsa búgásra ébredsz az éjszaka kellős közepén, amit hiába próbálsz meg ignorálni, nem megy. Csukott szemekkel tapogatózol a sötétben, míg ujjaid rá nem akadnak vadul rezgő telefonodra. Hunyorogva pillantasz félre, de amint a tekinteted a képernyőre siklik és meglátod Changbin nevét, izgatottan tornázod magadat ülő helyzetbe. Az elmúlt hetekben a próbálkozásaid ellenére egyszer sem sikerült elérni turnézó Kedvesed, így most, fáradtság ide vagy oda egy másodpercet sem vesztegetve, lelkesen fogadod a hívását.