𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙 - Mingi

894 35 3
                                    

Sziasztok! 🥰

Most, hogy itt a nyár, még a megszokottnál is gyorsabban jött az ihlet a részhez.
Remélem mindenkinek tetszeni fog, illetve remélem, hogy minden kedves Olvasómnak kellemesen telik a nyár! 💕

Ismételten csak köszönetet kell mondjak nektek, mivel eszméletlen gyorsan összejött a 2K.

Nagyon hálás vagyok, és mégegyszer köszönöm mindenkinek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nagyon hálás vagyok, és mégegyszer köszönöm mindenkinek. Imádlak titeket! 💕
Tartotok igényt egy második speciál részre, vagy most inkább hagyjuk?

Jó olvasást! 😘

Amikor nagyon durván összevesztek
Part 7

Mint minden évben, most is eljött az a nap, mikor végre megszabadulva minden stressztől, nehézségtől, bosszús főnöktől vagy tanártól élvezheted a szabadságot.
Ilyenkor nincsenek szabályok, vagy idegesítő feladatok, csupán csak a jól megérdemelt pihenés.

Ám nem mindenkinek ilyen nyugodt a nyara, mint neked. Vannak emberek, akik még a nyári hőségben is kitartóan dolgoznak. Mingi, akivel már viszonylag sok éve együtt vagy, például szünet nélkül, folyamatosan robotol, csakhogy még ismertebbé váljon ő és az Ateez is.

Pontosan nem tudod, hogy milyen nehéz is zenésznek lenni, bár Mingi mellett volt esélyed egy kisebb belátást nyerni az énekesek, rapperek illetve táncosok életébe.
Barátod nyomán sok mindent tapasztaltál meg az idol létről. Sok örömöt és sok nehézséget.
Az Atinyk szeretetét és támogatását, ám a sok hajnalig tartó munkát is, ami miatt Mingi mindig későn ért haza, és korán is ment vissza.
Ezáltal egyre csak kevesebb időt tudtatok együtt tölteni.

Ezek alapján pedig egy egész kellemes terv kezdett kibontakozni a fejedben.

- Mingii- látogattad meg barátod a stúdióban - Hogy vagy? - érdeklődtél kedvesen, miközben az ölébe húzott.
- Hah, fáradtan Jagi - hajtotta fejét válladra - mindent megtennék, csakhogy egy nyugodt délutánt tölthessek veled - puszilt nyakadba.

- Mingi! - fordultál szembe vele.
- Hm? - bújt nyakhajlatodba.
- Van egy merényletem
ellened - vigyorogtál rá sejtelmesen.
- Ooo, igen? És, mi az? - küldött feléd egy kíváncsi mosolyt.
- Elrabolnálak egy hét
kiruccanásra - árultad el
tervedet - olyan sokat dolgozol, én pedig alig látlak. Jó lenne egy kis időt kettesben tölteni, mondjuk a tengernél - csillantak fel szemeid.

- T/N - állt fel a székből barátod, még mindig ölében tartva - csodás ötlet, egyszerűen imádom - lelkesült fel rögtön - Már alig várom - csókolt meg hosszasan, majd feladva a munkát hazamentetek.

𝗞𝗽𝗼𝗽 𝗯𝗮𝗻𝗱 𝗿𝗲𝗮𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀Where stories live. Discover now