Sziasztok! 🥰
El is érkeztünk ennek a kérésnek az utolsó részéhez.
Szóval Domdorodom remélem tetszettek, én pedig köszönöm, hogy megírhattam az elképzelésedet.Aki kérni szeretne, ne tartsa magában! Nyitott vagyok minden ötletre, bandára.
Na de jó olvasáást! 💕
Amikor nagyon durván összevesztek
Part 8
__________________________________Starity
Név: Choi Jong Ho
Születési idő: 2000. október 12.
Foglalkozás: főénekes, maknae
Születési hely: Dél-Korea
Családi állapot: kapcsolatbanChoi Jong Ho, művésznevén Jongho, a 8 tagú fiúbanda, az ATEEZ főénekese és legfiatalabb tagja.
Tények:
- Azért akart idol lenni mert már régen is imádott énekelni, viszont ha ez nem működött volna neki, akkor atléta lett volna
- Példaképe Jungkook a BTS-ből
- Jelenleg Mingi szobatársa
- Szeretne majd a színészek életébe is belekóstolni
- Szívesen készítene közös számokat Bruno Mars-al
- A bandában Jongho a legerősebb, szeret focizással edzeni
- Sokfajta gyümölcsöt ketté tud törni a kezeivel, de specialitása az almák kettétörése
- Kedvenc ételei a steak, pizza, ramen és a csirke
- Nem szeret aegyozni_______________________________
Hát igen, ő a barátod. Így olvasgatva a Starity oldalát rájöttél, hogy mennyi mindent nem is tudsz még Párodról. Pedig egy ideje bizony már boldogítjátok egymást.
Ha nem tévédsz, akkor közel 2 éve együtt vagytok.
Még a debütálásuk környékén ismerkedtetek meg, majd rá egy fél évvel fel is tette neked azt a kérdést, amire minden fiatal lány türelmesen vár.
A válaszod egyértelműen "igen" volt, és ahogyan a Starity profilján is látszik, kapcsolatotok mára már nyilvános.
Egy-két kisebb összeveszés után arra jutottatok, hogy felvállaljátok a kettőtök közti szerelmet. Senkit nem akartatok becsapni, bár a fanok reakciójától mindketten tartottatok. De szerencsétekre mindenki jól fogadta a hírt, és nagy lelkesedéssel támogatnak titeket a mai napig.Ebből kifolyólag pedig egy nagyszerű ötlet jutott az eszedbe.
Hogy hálád kifejezd a rajongók felé úgy döntöttél, hogy egy teljes Fan Club-ot hozol létre, ahova aranyosabbnál aranyosabb fotókat és videókat töltesz fel barátodról.
A követőid pedig egyszerűen imádják.
Az oldalról Jongho is tud, eleinte nem tartotta jó ötletnek az egészet, de az idő múlásával egyre inkább megenyhült. A posztokat pedig már feltöltés előtt megnézi, hogy semmi olyan ne legyen feltöltve, ami lerombolná azt a nagyszerű imidzsét.
De ezt nem is azért csinálja, mert nem bízik benned, egyszerűen csak kíváncsi, hogy milyen videók, illetve képek kerülnek ki róla az internetre.- Jagi, hazaértem - csapta be maga mögött az ajtót.
- Sziaa - bújtál hozzá - Milyen napod volt? - hátráltál, hogy szemeibe tudj nézni.
- Egész jó, bár azért örülök, hogy holnap már hétvége - vette le
cipőjét - Neked? - követett a konyhába, ahol te már a megterített asztalnál ültél, így követve példádat csatlakozott hozzád.
- Hát kicsit unalmas - válaszoltál, miközben nekikezdtél a már előre kikészített ételnek - képeket és videókat szerkesztgettem - kúszott egy széles mosoly arcodra.
- Oooh, csak nem posztolni készülsz? - csillant fel barátod szeme.
- De - kuncogtál - az elmúlt napokban elhanyagoltam az oldalt, úgyhogy ma visszatérek - jelentetted ki határozottan.
- Akkor muszáj lesz vetnem rá egy pillantást, nehogy leégess - nevetett fel.
- Hát olyannak ismersz te
engem? - szálltál be a játékba.
- Őszintén T/N? - nézett rád szép, barna szemeivel.
- Tudod mit, Jongho? Inkább ne válaszolj- nevettél fel te is.