Sziasztok! 💕
Mint ígértem itt is van az újabb rész, ismételten Anix_669 kívánságára, de ezúttal most a Stray Kids-es fiúk főszereplésével.
Szóval remélem tetszeni fog nektek!
A kérésekkel kapcsolatban:
- Továbbra is jöhetnek ide, vagy privibe
- Az lenne a legjobb, ha olyan bandákkal kérnél, akikből kevés rész van fent vagy még nem is írtam velük, de ha nagyon ragaszkodsz hozzá, akkor olyan bandákkal is szívesen rakok fel részt amiből már sok van
- Egyszóval nem annyira ismert bandák vagy akár lánybandák is jöhetnek, ha van rá igény
Na de jó olvasást! 😘
____________________
Bangchan:
Felesleges lenne előle bármit is titkolnod, főleg ha az érzéseidről van szó, mert ő amúgy is azonnal észre venné. Így mikor délután hazajönne, könnyeiddel küszködve hagynád, hogy derekadnál fogva magához húzzon, nem is foglalkozva azzal, elrejtsd előle szomorúságodat.
- T/N - nézne rád aggódva - Mi a baj, Szívem? - vonna egy lágy ölelésbe, ami annyira megmelengetné a szívedet, hogy útnak indulnának könnyeid.
- A sok negatív komment a
fanoktól - facsarodna ki újra a szíved, amint visszaemlékeznél a sok bántó megjegyzésre, miszerint nem vagy elég jó Chanhoz.
- Jagi - szomorodna el ő is, miközben szorosan az ölében tartva indulna meg szobátok felé - É-én annyira sajnálom! - nyúlna el az ágyon, majd addig simogatna és suttogna szebbnél szebb szavakat a füledbe, míg álomvilágba nem zuhannál.
Woojin:Nagy mackóölelésekkel halmozna el, miközben lassan meséltetné el veled gondjaidat. Majd miután elmondtál neki mindent, kínos és vicces szituációk mesélésével érné el, hogy érzelmeiden ismét a boldogság és az öröm vegye át az uralmat.
- Nem viccelek, tényleg
így volt! - nevetetne már veled percek óta egy vicces történetén - De tudod Jagi.... - váltaná fel a kacagását egy széles, szerelmes mosoly - A nevetés sokkal jobban áll
neked, mint ez - biggyesztené le ajkait egy pillanatra, de csak egy pillanatra, mert utána ismét mosolyra húzódna a szája, hogy aztán még több nevetést csaljon ki belőled vicces sztorijaival.