𝐒𝐓𝐑𝐀𝐘 𝐊𝐈𝐃𝐒 - Amikor segítenek neked a háziban/felelésnél

3.4K 99 35
                                    

Sziasztok! ❤️

Itt is lenne az új rész.
Ezúttal egy Stray Kids reakciót hoztam nektek.

Remélem tetszeni fog!
Jó olvasást! 😘

Bang Chan:

Biológia. Maga a tantárgy jó meg érdekes, de ez mit ér akkor, ha a tanár rossz? Hát azt, hogy mindenki utálni a fogja a biológiát és természetesen a tanárt is.

- T/N - ér utol a folyosón
barátod - Kikérdezel? - nyomja kezedbe a tankönyvet.
-Igazából én se tanultam még
meg- vallottad be az igazságot - de persze kikérdezlek- nyitottad ki a könyvet.

Bang Chan és te idén letettek padtársak, aminek következtében szinte legjobb barátokká váltatok. Mindketten jó tanulók vagytok, de ha biológiáról van szó, különösen sokat segítetek egymásnak.

- A mai felelő legyen... - néz körbe a tanár - T/N - szúrt ki pont téged a leghátsó padból - olyan régen hallottam már a hangodat - mosolygott rád, amitől még inkább csak félni kezdtél.
- Hajrá - tátogta padtársad.
- Mondjon egy állatot, mely a porcos halak közé tartozik - tette fel a tanár az első kérdést.
Mivel te egyáltalán nem tanultál, segítségkérően néztél Chanra. Ő azonnal a segítségedre sietett, elkezdett mutogatni (GIF) .

- Csirke? - tetted fel a kérdést inkább magadnak továbbra is barátodat nézve, aki kínjában már a fejét verte a padba.
- Hogyan? - nézett rád a tanár kikerekedett szemekkel - Csirke?
- Ooo, nem! Cápa - esett le hirtelen, hogy a kérdés a halakra vonatkozik.

A tanár megelégelve a bénázásod 2 perc után egy kegyelem hármassal a helyedre engedett.

Woojin:(tudom, hogy már hivatalosan nem tag, de nekem mindig is az fog maradni ❤️)

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Woojin:
(tudom, hogy már hivatalosan nem tag, de nekem mindig is az fog maradni ❤️)

Te és barátod nagyon maximalisták vagytok, így nem igazán tűritek meg a  hibákat.
Egyik nap hatalmas mennyiségű házit kaptál fel másnapra, amit magadhoz híven aprólékosan kezdtél el megoldani. Az idő csak úgy repült, mire észbekaptál, már este 8 órát mutatott a falióra.

- T/N- jött le nyöszörögve Woojin a lépcsőn - Mikor eszünk? Éhes vagyok - állt melléd, szemügyre véve az éppen csak elkezdett házi dolgozatodat.
- Jaj, bocsi - hagytál abba
mindent - úgy belemerültem, hogy elment az idő - szabadkoztál - megyek és csinálok is valamit - álltál fel, majd gyorsan a konyhába siettél főzni.

Fél óra múlva, mikor már barátod is jól lakott visszamentél, hogy folytasd a házidat. De az üres lap amit ott hagytál az asztalon, tele volt írva.

- Woojin - fordultál meg - megírtad nekem? - néztél rá csodálkozva.
- Igen - tárta ki karjait mosolyogva amikbe azonnal bele is vetetted magad.
- Köszönöm- ölelted meg.
___________

𝗞𝗽𝗼𝗽 𝗯𝗮𝗻𝗱 𝗿𝗲𝗮𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang